تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح تغییر ساعت کاری در فصل تابستان پایان یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در ابلاغ سید مناف هاشمی به دستگاه‌های اجرایی استان آمده است، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای استان طی روز‌های آتی و حسب تصمیمات متخذه در جلسه مدیریت بحران استان، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از فردا شنبه ۲۷ مرداد ماه به حالت اولیه بازمی گردد.
به منظور صرفه جویی و اهمیت کاهش مصرف برق رعایت دستگاه‌های اجرایی درخاموش کردن سیستم سرمایشی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، قرار دادن سیستم سرمایشی بر روی درجه رفاه (۲۴ تا ۲۶ درجه) خاموش کردن لوازم برقی غیر ضرور و اضافی و استفاده از نور طبیعی طی ساعت کار، ضروری است.

مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است و مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان عملکرد ادارات و دستگاه‌ها را در این زمینه گزارش خواهد کرد.

در پی گرمای بی سابقه دما و افزایش مصرف انرژی و توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی بر اساس دستور استاندار گلستان ساعت کاری ادارات از دهم تیر ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه اعلام شده بود.


انتهای پیام/م

پایان طرح تغییر ساعت کاری در فصل تابستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح تغییر ساعت کاری در فصل تابستان پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..