تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والورده: به دنبال خرید پوگبا نیستیم

ورزش سه: ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، شایعات در مورد تلاش این باشگاه برای خرید پل پوگبا ستاره منچستریونایتد را رد کرد.در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد اختلاف بین ژوزه مورینیو و پوگبا منتشر شد و حتی گفته می شد که مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا به دنبال بردن او به بارسلوناست.

این در حالی است که مورینیو این شایعات را رد کرده و حتی بازوبند کاپیتانی تیمش را به پوگبا داد. اکنون والورده هم تاکید کرد که بارسا به دنبال خرید این ستاره فرانسوی نیست.

او به خبرنگاران گفت:" من وارد بحث در مورد بازیکنان سایر تیم ها نمی شویم. ما می خواهیم بقیه هم به بازیکنان ما احترام بگذارند و ما هم به بازیکنان آنها احترام می گذاریم."

والورده: به دنبال خرید پوگبا نیستیم

بارسا در این تابستان بازیکنانی مانند مالکوم، آرتور و آرتورو ویدال را به خدمت گرفت و والورده اکنون از تیمی که برای فصل جدید در اختیار دارد، راضی است.

" من همچنان تیمم را با تیم های فصل قبل مقایسه می کنم اما من بازیکنان فوق العاده ای دارم. نمی دانیم که فهرست تیم نهایی است یا نه. ما تیم خوبی داریم اما هنوز برای خرید، وقت هست.

بازار دارد بسته می شود و شایعاتی هم هست اما ما تا 31 آگوست به کارمان ادامه می دهیم.. من از آنچه دارم، خوشحالم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والورده: به دنبال خرید پوگبا نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..