تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر در سیاست رئال مادرید؟ بیشتر فروخته‌اند!

وبسایت نود: از سال ۲۰۱۴ و تقریباً از زمانی که برای آخرین بار رئال مادرید برای خرید یک فوق ستاره دست به کار شد تا کهکشان خود را با یک ستاره دیگر تکمیل کند، خامس رودریگز از موناکو، این تیم بیشتر فروشنده بوده است تا خریدار!

در حالی که رئال مادرید در این تابستان رونالدویی را از دست داده که در هر فصل حدود ۵۰ گل را برای این تیم تضمین کرد، و باشگاه هم برای خرید بازیکن جدید، هنوز مبالغ سنگینی را پرداخت نکرده و دست باشگاه برای هزینه کردن باز است و هواداران بی صبرانه منتظر خرید یک ستاره هستند ولی سیاست پرز، شرایط بازار و اخبار پیرامون رئال مادرید نشان می دهند که خبری از حضور یک ستاره جدید نیست.

اوضاع زمانی جالب تر می شود که بدانیم از تابستان ۲۰۱۴ تاکنون، رئال مادرید بیشتر بدست آورده تا این که خرج کرده باشد! از آن تاریخ تاکنون، رئال مادرید ۴۰۳ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرده است. که تقریباً هر فصل رقمی نزولی داشته است.

تغییر در سیاست رئال مادرید؟ بیشتر فروخته‌اند!

البته در این تابستان دوباره رشد دیده شد. تابستان ۲۰۱۴-۲۰۱۵ رئال مادرید ۱۲۶ میلیون یورو برای بازیکنان جدید صرف کرد، تابستان بعد ۷۸ میلیون یورو، تابستان بعد از آن تنها ۳۹ میلیون یورو و فصل قبل ۴۶،۵ میلیون یورو و در این تابستان هم ۱۲۲،۶ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید شد.

در طی همین مدت رئال مادرید ۴۲۱،۷ میلیون یورو از فروش بازیکنان تیمش درآمد داشته است که در میان تیم های بزرگ اروپایی در فوتبال کنونی، خیلی عجیب به نظر می رسد، خصوصاً برای باشگاهی مثل رئال مادرید با آن سابقه ای که از این تیم در ریخت و پاش برای خرید بازیکنان در ذهن داریم. آیا سیاست رئال مادرید تغییر کرده است؟ آیا پرز دیگر به دنبال ساختن کهکشان سوم نیست؟

بعد از خرید بیل در تابستان ۲۰۱۳، و سپس خامس در تابستان ۲۰۱۴، رئال مادرید بیشتر فروش های سنگین داشته است: دی ماریا با ۷۵ میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد، موراتا با ۸۰ میلیون یورو به چلسی فروخته شد. رونالدو هم با ۱۱۰ میلیون یورو رئال مادرید را ترک کرد.

تغییر در سیاست رئال مادرید؟ بیشتر فروخته‌اند!

اما در آن سمت، دو رقیب بزرگ رئال مادرید در اسپانیا، مسیر متفاوت تری را طی کرده اند. بارسلونا و اتلتیکومادرید در طی چهار سال اخیر در بازار نقل و انتقالات بسیار بیشتر از رئال مادرید دست به جیب شدند.

اگرچه به نظر می رسد توان مالی اتلتیکو با رئال مادرید قابل مقایسه نباشد ولی راه راه پوشان در طی همین بازه زمانی، ۱۶۴ میلیون یورو بیشتر از رئال مادرید خرج کرده اند. و اگر نسبت فروش های این تیم را هم حساب کنیم، باشگاه مادریدی فقط ۱۲۵،۴۵ میلیون یورو خرج کرده است.

حال آن که رئال مادرید با احتساب فروش هایش، ۱۸،۷میلیون یورو هم در جیب خود اضافه کرده است. البته اتلتیکو هم به مدد همین خرج ها پیشرفت داشته و در سال های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافته است و قهرمانی در لالیگا را هم تجربه کرده است.

در آن سمت، رقیب سنتی و همیشگی رئال مادرید، در طی همین مدت ۸۰۷،۷۴ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرده است که تقریباً دو برابر رقم پرداختی رئال مادرید در این چند سال است.

بارسلونا تازه به مدد ۲۲۲ میلیون یورو فروش نیمار، ۴۶۰ میلیون یورو از فروش بازیکنان درآمد کسب کرده است که تفاضل رقم پرداخت و بدست آمده، نشان از هزینه ای ۳۷۴،۱۴ میلیون یورو توسط باشگاه بارسلونا می دهد.

به هر صورت، فعلاً به نظر می رسد رئال مادرید بیشتر تکیه به جوانان خود کرده است و لوپتگی نیز مربی ای است که به استفاده از بازیکنانی مثل ایسکو، آسنسیو و دیگر جوانان مستعد اعتقاد دارد. نمی توان کتمان کرد که همین بازیکنان هم نقشی کلیدی در سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان ایفا کردند. آیا سیاست کهکشانی ها برای همیشه تغییر کرده است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر در سیاست رئال مادرید؟ بیشتر فروخته‌اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..