تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Human Anatomy Atlas 2019 Full 2019.0.30 – اطلس آناتومی سه بعدی 2019 بدن انسان مخصوص اندروید + مود + دیتابیس

دانلود امروز 4+

تاریخ انتشار جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2019.0.30

دوست داشتن 1

Human Anatomy Atlas 2019 Full v2019.0.30 – اپلیکیشن اطلس آناتومی سه بعدی بدن انسان مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه + مود (Unlocked iaps ) به قیمت 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان

اطلس ها را می توان منبعی کامل و بی نقص از توضیحات مربوط به هر چیزی دانست که بسیاری از افراد برای انتقال اطلاعات از آن ها استفاده می کنند. در گذشته اطلس ها به صورت کتاب تولید و در اختیار افراد علاقه مند قرار داده می شدند اما امروزه هر کسی می تواند به اطلس مورد علاقه اش در قالب یک برنامه دسترسی داشته باشد. Human Anatomy Atlas 2019 Full عنوان اپلیکیشن اطلس سه بعدی کامل بدن انسان برای اندروید می باشد که توسط Visible Body منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت های گوناگون خود کمک می کند تا دیدی کامل از بدن انسان ها داشته باشید. اگر بخواهیم یک منبع مناسب به دانشجویان و یا پزشکان معرفی کنیم بدون اغراق می توان این استارت اپ را بهترین گزینه دانست ؛ به صورتی که کاربرانش می توانند به بیش از 10 هزار مدل تشریحی در زبان های مختلف دسترسی داشته باشند. مجموعه اطلاعات موجود در این ابزار خاص دانش شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و کمک می کند در بسیاری از آزمون ها نتایج مطلوبی را به دست آورید. مدل های مردانه و زنانه به صورت جداگانه هستند و می توانید یک دسترسی کامل به آن ها داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Human Anatomy Atlas 2019 اندروید :

دسترسی به بیش از ده هزار مدل متنوع و گوناگون مشاهده توضیحاتی کامل در رابطه با هر کدام از مدل ها موجود مشاهده نمایش سه بعدی هر کدام از مدل ها به دلخواه خود انیمیشن های فیزیولوژی و آسیب های رایج مدل های سه بعدی دندانپزشکی تلفظ انگلیسی اندام های مورد نظرتان پشتیبانی از هفت زبان مختلف تفکیک مدل زنان و مردان برای یک شرح کامل و بی نقص امکان جست و جو برای دسترسی سریع به اطلاعات

اپلیکیشن Human Anatomy Atlas 2019 با داشتن امکاناتی متنوع در زمینه آناتومی دقیق بدن انسان ها توانسته است با قیمت 0.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک و خریداری شده آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v2019.0.30 :

* آناتومی و iap جدید

Human Anatomy Atlas 2019 Full

دستورالعمل نصب و اجرای برنامه :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.visiblebody.atlas را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– برنامه را اجرا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Human Anatomy Atlas 2019 Full 2019.0.30 – اطلس آناتومی سه بعدی 2019 بدن انسان مخصوص اندروید + مود + دیتابیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..