تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PDF Document Scanner Classic Premium 3.3.3 – اسکنر کلاسیک و پر امکانات اسناد اندروید !

دانلود امروز 0+

تاریخ انتشار جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.3.3

دوست داشتن 1

PDF Document Scanner Classic v3.3.3 [Premium] – اپلیکیشن اسکنر اسناد کلاسیک و پر امکانات اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

برنامه های هوشمند اندرویدی کمک کرده اند که اسمارت فون ها علاوه بر یک وسیله ارتباطی به مجموعه ابزاری کاربردی نیز تبدیل شوند که هر کسی می تواند به سادگی هر چه تمام تر نیاز های خود را تنها با چند اشاره برطرف سازد. یکی از محبوب ترین نرم افزار های کاربردی را شاید بتوان اسکنر ها دانست که طبق اشارات گذشته کمک می کنند دیوایستان درست همانند یک دستگاه اسکنر اسناد عمل کند. PDF Document Scanner Classic Premium عنوان یک اسکنر اسناد کلاسیک و پر امکانات اندروید می باشد که توسط Brandon Stecklein منتشر شده است. برنامه فوق با داشتن یک محیط کلاسیک و قابلیت هایی به روز کمک می کند تا به راحتی هر چه تمام تر هر نوع سند و یا یادداشتی را اسکن کرده و ان را در قالب یک فایل پی دی اف دریافت نمایید. در هنگام دریافت فایل های خروجی چندین سایز بندی در اختیار هر کسی می باشد که متناسب با نیاز های خود می تواند یکی از آن ها را برگزیند. برای افزودن نظم هر چه بیشتر به سند های اسکن شده پوشه هایی متنوع را ایجاد کرده و هر گروه را در پوشه اختصاصی اش اسکن کنید. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه سرعت این برنامه بالاست و دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PDF Document Scanner Classic اندروید :

اسکن سریع اسناد و یا هر نوع یادداشتی کیفیت بسیار بالای فایل های اسکن شده سیستم سازماندهی فایل های اسکن شده به صورت پوشه ای امکان اسکن دسته و تبدیل چندین صفحه به یک فایل پی دی اف دسترسی به سایز بندی های مختلف قبل از اسکن تنظیم مرز میزان برش تصاویر به دلخواه خود محیط کاربری ساده و کلاسیک

اپلیکیشن PDF Document Scanner Classic با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است بیش از 5 میلیون دانلود را از سراسر جهان به خود اختصاص دهد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت بزرگ و پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی امکان استفاده از ان ها برای تان فراهم است.

تغییرات نسخه v3.3.3 :

* برطرف سازی باگ های برنامه

PDF Document Scanner Classic Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PDF Document Scanner Classic Premium 3.3.3 – اسکنر کلاسیک و پر امکانات اسناد اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..