تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Audio MP3 Cut Mix Merge & Speech to Text & TTS 2.8 – برنامه ویرا&#

دانلود امروز 7+

تاریخ انتشار جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2.8

دوست داشتن 1

Audio MP3 Cut Mix Merge & Speech to Text & TTS v2.8 – اپلیکیشن ویرایش حرفه ای فایل صوتی اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

Audio MP3 Cut Mix Merge & Speech to Text & TTS عنوان مجموعه ای از ابزار قدرتمند و کاربردی برای ویرایش فایل های صوتی اندروید می باشد که توسط استودیو Playwfd Studio توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی متنوع کمک می کند تا بدون هیچ گونه دردسری هر نوع تغییرای در فایل های صوتی خود ایجاد کرده و آن را به عنوان یک فایل جدید ذخیره نمایید. یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در این استارت اپ که نیاز شما را به برنامه های جانبی برطرف می سازد امکان استخراج صدا از فایل های ویدئویی است که می توان آن را در نوع خود بی نظیر دانست. چندین فایل را با یکدیگر انتخاب و یک میکس فوق العاده را از آن ها ایجاد کنید تا تجربه ای جدید را در این زمینه به دست آورید. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه که تنها از فرمت هایی خاص پشتیبانی می کنند این اپلیکیشن سعی کرده تا بسیاری از کدک های صوتی را تحت پوشش خود قرار دهد. فایل های خروجی دارای کیفیت بسیار عالی هستند و رندر پایانی سرعت بالایی دارد. بهتر است این برنامه پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Audio MP3 Cut Mix Merge & Speech to Text & TTS اندروید :

پشتیبانی از کدک های صوتی متنوع همانند mp3، aac، opus، speex، amr و … توانایی استخراج صدا از فایل های ویدئویی برش صدا های دلخواه خود با انتخاب نقطه شروع و پایان امکان ادغام چندین فایل صوتی با یکدیگر توانایی تغییر تمپو یا نرخ صدا به دلخواه خود سیستم تبدیل فایل های متنی به فایل های صوتی

اپلیکیشن Audio MP3 Cut Mix Merge & Speech to Text & TTS با داشتن مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه ویرایش فایل های صوتی توسط توسعه دهنده خود با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v2.8 :

* رفع مشکلات برنامه

Audio MP3 Cut Mix Merge & Speech to Text & TTS




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Audio MP3 Cut Mix Merge & Speech to Text & TTS 2.8 – برنامه ویرا&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..