تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه بستنی شکلاتی خوش طعم + فیلم آموزشی

طرز تهیه بستنی شکلاتی خوش طعم + فیلم آموزشی

طرز تهیه بستنی شکلاتی خوش طعم + فیلم آموزشی

بستنی شکلاتی یکی از دسرهای پرطرفدار در بین مردم است. مواد تشکیل دهنده این بستنی خنک  پودر کاکائو، شیر، خامه و نشاسته ذرت است. بستنی یک میان وعده بسیار خوشمزه و خنک و در عین حال مقوی می باشد. از میان فصل ها در تابستان این بستنی خوش طعم و مغذی بسیار وسوسه انگیز می باشد.

طرز تهیه بستنی شکلاتی

طرز تهیه بستنی شکلاتی

در این بخش از مجموعه دسرها و ژله ها قصد داریم شما را با طرز تهیه بستنی شکلاتی آشنا سازیم. این بستنی خوشمزه و دلچسب برای عصرانه و میان وعده شما بهترین گزینه است و طرز تهیه آسانی دارد که امیدواریم  بتوانید بستنی ایده آل و خوشمزه ای را تهیه و میل کنید. همچنین در صورت تمایل برای مشاهده دسرهای دیگر حاوی بستنی به مطالب طرز تهیه ژله بستنی کیوی  و طرز تهیه ژله بستنی پرتقالی  و طرز تهیه ژله شاتوت بستنی رجوع کنید.

طرز تهیه بستنی شکلاتی خوشمزه + فیلم آموزشی

طرز تهیه بستنی شکلاتی خوشمزه + فیلم آموزشی

طرز تهیه بستنی شکلاتی خنک + تزیین

طرز تهیه بستنی شکلاتی خنک + تزیین

طرز تهیه بستنی شکلاتی ابتدا خامه را روی حرارت ملایم قرار داده تا داغ شود. سپس شیر، شکر، کاکائو، نشاسته ذرت و مقداری نمک را درون ظرفی به همراه خامه داغ شده مخلوط نموده و هم بزنید. تا مواد یکدست گردند و شکر و کاکائو با مواد دیگر کاملا حل شوند. ( از همزن برقی نیز می توانید استفاده کنید). طرز تهیه بستنی شکلاتی خوشمزه و خنک

طرز تهیه بستنی شکلاتی خوشمزه و خنک

سپس مواد را پس از خنک شدن درون ظرفی در بسته داخل فریزر قرار دهید. پس از ۱ ساعت آن را بیرون آورده مجددا هم بزنید و دوباره درون فریزر قرار دهید. این کار را چندبار تکرار نمایید. طرز تهیه بستنی شکلاتی + فیلم آموزشی

طرز تهیه بستنی شکلاتی + فیلم آموزشی

طرز تهیه بستنی شکلاتی خوش طعم + تزیین

طرز تهیه بستنی شکلاتی خوش طعم + تزیین

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه تامین کننده ویدئو سایت نسیم فان نیست، بنابراین امکان تفاوت جزئی بین مراحل کار  توضیح داده شده و ویدئو آموزشی وجود دارد و ویدئو آموزشی صرفا جهت آشنایی بیشتر قرار داده شده است. امیدوارم با تهیه این بستنی خوش طعم در منزل لذت کافی را ببرید و با میل این بستنی خوشمزه عصر دلپذیری را در کنار خانواده خود داشته باشید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه بستنی شکلاتی خوش طعم + فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..