تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم غذایی بعد از زایمان، چی بخورم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 4 ماه پیش زایمان کردم. وزن قبل از بارداریم 63 و وزن آخر بارداریم 78 کیلوگرم بود. سه روز بعد از زایمانم وزنم به 70 رسید ولی بعد از چند هفته به 71 و الان هم بعد از 4ماه به 73 کیلو رسیدم. شکم و پهلوهام خیلی بزرگ شده. شیرم هم بد نیست اگه چای زیاد مصرف کنم خوبه. میخواستم ازتون خواهش کنم یه رژیم غذایی خوب برای کاهش وزن بهم بدین. ناگفته نماند که نوزاد من به پروتئین گاوی حساسیت داره و نمیتونم لبنیات مصرف کنم. سوال دومم اینه که چه چیزی رو میتونم جایگزین لبنیات کنم چون ریزش موی شدید دارم؟
 

پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:

 مادر عزیز تا پایان 6 ماهگی به هیچ وجه رژیم غذایی متناسب برای کاهش وزن قابل توصیه نیست. یعد از 6 ماهگی با افزایش فعالیت های جسمانی مثل حرکات کششی سعی در کاهش وزن کنید.
جایگزین پروتئین گاوی قرص های مکمل حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین دی است. مصرف چای با کاهش جذب آهن همراه است که غنی شدن شیر را کاهش می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم غذایی بعد از زایمان، چی بخورم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..