تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نه فقط آقای بازیگر سینما که یک مرد نمونه را از دست دادیم

فرزند عزت‌الله انتظامی ضمن ابراز تاسف از درگذشت پدرش گفت: نه فقط آقای بازیگر سینما که یک مرد نمونه را از دست داده‌ایم.

به گزارش سینماخبر مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی در جمع خبرنگاران، درباره حال و روز این هنرمند فقید در ماه‌های اخیر  گفت: حدود سه ماه پیش، پدر حین بلند شدن زمین خورد و ضایعه مغزی به وجود آمد. ضمن اینکه ایشان در این مدت از ناراحتی ریه و کلیه هم رنج می برد.

وی افزود: شب گذشته همه چیز طبیعی بود؛ اما از ساعت نه شب فشار پایین آمد. با اورژانس تماس گرفتیم و گفتند که وضع خطرناک نشده است، اما ساعت سه تماس نبض پایین آمد و او را به بیمارستان منتقل کردیم. زمانی که رسیدیم گفتن نبض ندارد و تمام شد. حیف شد؛ نه فقط آقای بازیگر سینما که یک مرد نمونه را از دست دادیم.

انتظامی همچنین درباره زمان احتمالی تشییع پیکر عزت الله انتظامی گفت: احتمالا یکشنبه از تالار وحدت تشییع خواهند شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نه فقط آقای بازیگر سینما که یک مرد نمونه را از دست دادیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..