تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشنج!(گفت و شنود)

گفت: روز چهارشنبه آقای روحانی در جلسه هیئت دولت با ‌اشاره به درخواست ترامپ برای مذاکره با ایشان، خطاب به او گفت؛ چرا پل را خراب کردید؟ اگر راست می‌گویید پل را دومرتبه درست کنید، تا به طور طبیعی رفت و آمد درست شود!
گفتم: کدام پل را درست کند؟!
گفت: منظور آقای روحانی این است که ترامپ دوباره به برجام برگردد!
گفتم: وقتی در برجام بود هم که به هیچ‌یک از تعهدات خود عمل نکرد و ده‌ها تحریم جدید هم به آن اضافه کرد! حالا برگردد که چه بشود؟! تا کی قرار است به این برخورد ذلت‌بار ادامه بدهیم؟!
گفت: البته ترامپ، برخورد منفعلانه رئیس‌جمهور را بی‌پاسخ نگذاشته و روز پنجشنبه گروهی با عنوان «اقدام ایران» تشکیل داده تا فشارها و دشمنی‌ها علیه ایران را هماهنگ کند! معلوم نیست چرا دولتمردان کشورمان از این همه بد‌عهدی و خباثت آمریکا پند نمی‌گیرند؟! و...
گفتم: پزشک از بیمار پرسید تا حالا پنی‌سیلین زده‌ای؟ بیمار گفت؛ بله آقای دکتر! و پزشک آمپول پنی‌سیلین را به او تزریق کرد ولی بیمار دچار تشنج شدید شد و با هزار زحمت او را به هوش آوردند. پزشک پرسید؛ مگر نگفتی که قبلا هم پنی‌سیلین زده‌ای؟ و بیمار گفت؛ بله که زده بودم. آن دفعه هم همین‌طور دچار تشنج شدم و...!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشنج!(گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..