تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال سانسور گوگل در چین تا پروژه غول های فناوری برای کمک به ناشنوایان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مدیرعامل گوگل در گفتگو با رسانه ها و در واکنش به رسانه ها اعلام کرد؛ گوگل حتی به سانسور در چین نزدیک هم نشده و هیچ نوع سانسوری را در موتور جستجوی چینی خود اعمال نکرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مانیتور ایمنی خودرو ویژه کودکان موسوم به « ATHENA» برای کمک به خانواده هایی با فرزندان کوچک طراحی شده است. این مانیتور ایده ای ویژه برای حمایت از سلامت سرنشینان کم سن و سال داخل خودرو است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک در جریان مصاحبه اخیر خود با نیویورک تایمز، یک سال گذشته کاری خود را بسیار وحشتناک توصیف کرد. سالی پر از آزمون ها و چالش های دشوار.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل، پس از مدتی وقفه کوتاه بار دیگر به پروژه کمک به ناشنوایان فکر می کند. پروژه ای که گوگل نیز نسبت به اجرای آن بی رغبت نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت پیشین ایالات متحده به ریاست جمهوری باراک اوباما در زمان انتخابات و مراحل مختلف و مهم فعالیت های خود، از تدابیر امنیت سایبری پیش رفته ای استفاده کرد. تدابیری که اکنون از دید دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی این کشور چندان مهم  به نظر نمی رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کارمندان گوگل در  اعتراض به سیاست های سانسور موتور جستجوی گوگل در چین معترض شدند. این افراد که حدود هزار نفرند ، خواستار توقف برنامه های مورد اعتراضند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال سانسور گوگل در چین تا پروژه غول های فناوری برای کمک به ناشنوایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..