تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه آیت الله سبحانی به شیخ عیسی قاسم

آیت الله سبحانی برای شیخ عیسی قاسم طلب شفای عاجل کردبه گزارش  گروهاستانهای باشگاه خبرنگاران جواناز قم ،و به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سبحانی از مراجع معظم تقلید با ارسال نامه به آیت الله شیخ عیسی قاسم ،رهبر شیعیان بحرین که اکنون در بیمارستانی در لندن به سر می برد، برای وی طلب شفای عاجل و عافیت کامل کرد.متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله عیسی قاسم

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

خبر بیماری شما باعث تألم خاطر بود، از خداوند متعال خواستاریم که به شما شفای عاجل و عافیت کامل دهد و نعمت امنیت و سلامت را به شما ارزانی بخشیده و شما را به کشور خود و میان دوستدارانتان بازگرداند.

از خدواند مسئلت می جوییم که به حق حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش، همه ی بدی ها و ناگواری ها را در دنیا و آخرت از شما دور گرداند.

خداوند به شما لباس عافیت بپوشاند و آن چنان  که اخلاق شما را نیکو کرده، بیماری را از جسم شما خارج سازد.

خداوند شما را حفظ کند و با طول عمر شما چشم مؤمنین را روشنی بخشد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

جعفر سبحانی

انتهای پیام/ش

وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه آیت الله سبحانی به شیخ عیسی قاسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..