تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Almost a Hero 2.2.3 – بازی نقش آفرینی تقریبا یک قهرمان برای اندروید

بازی موبایل Almost a Hero اثری است که می تواند تا مدت ها شما را سرگرم کند و یک جهان کلاسیک را به شما ارائه کند. بازی دارای قهرمانان متنوعی است و می توانید سبک مستقل را در یک پلتفرم موبایل تجربه کنید. این بازی دارای دنیاهای عجیب و غریبی است و می توانید تفاوت را با دیگر آثار مشاهده کنید. قهرمانان و افراد شرور بازی Almost a Hero دارای سبک منحصربفردی هستند و نبردهای حماسی را برای شما ارائه می کند. بازی شما را از صفر در متن ماجرا قرار می دهد و می توانید طلسم بسیاری از مراحل را باز کنید.

با دانلود Almost a Hero می توانید قدرت جادویی هر کدام از شخصیت های خود را داشته باشید و با شمشیربازی، پیشروی جامعی در مراحل داشته باشید. مهارت های شما در نبرد اهمیت بالایی دارد و می توانید قدرت را در بازی حس کنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Almost a Hero 2.2.3 Apk + Mod

کاور-Almost-a-Hero

اسکرین-شات-almost-a-hero اسکرین-شات-almost-a-hero اسکرین-شات-almost-a-hero info

Almost A Hero is an RPG clicker game where 13 of the most useless idiots embark on a quest to be slightly less useless idiots.

They say never give a loser an even chance. We say different.

A bunch of deeply unique and deeply flawed individuals have been chosen for greatness. Heroic, noble, enlightened… Just 3 of the many words they can’t spell. They will set off on an epic journey that will turn them from zeroes to almost heroes. Or dead people. More likely the latter.

Join these zeroes on a quest to become heroes in an ancient land. Train them to learn battle skills, magical powers and which end of a sword is the business end.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Almost a Hero 2.2.3 – بازی نقش آفرینی تقریبا یک قهرمان برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..