تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Angry Birds Blast 1.6.6 – بازی پازل انگری بردز برای اندروید

بازی موبایل Angry Birds Blast یکی دیگر از آثار شرکت رویو است که در سبک پازل ارائه شده است و می توانید این بار پرندگان خشمگین را در قالب مراحل معمایی مشاهده کنید. بازی دارای بیش از ۱۰۰۰ مرحله جذاب است و در آپدیت های بعدی، مراحل جدیدی را نیز تجربه خواهید کرد. در هر مرحله از بازی باید سه ستاره کامل را کسب کنید و بتوانید نمرات بالایی را برای حضور در مراحل بعدی کسب کنید. بازی دارای زیبایی های خاصی است و از گرافیک بالایی بهره مند است.

با دانلود Angry Birds Blast می توانید شخصیت های معروف انگری بردز را داشته باشید و از قدرت خاص هر کدام از این پرنده ها استفاده کنید. رویدادهای هفتگی نیز وجود دارد و می توانید برای بالابردن امتیازات خود استفاده کنید. هوشمندانه ترین راه های حل پازل را پیدا کنید و برای هر مرحله در نظر بگیرید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۴ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Angry Birds Blast 1.6.6 Apk + Mod

کاور-Angry-Birds-Blast

اسکرین-شات-angry-birds-blast اسکرین-شات-angry-birds-blast اسکرین-شات-angry-birds-blast info

Blast into a new Angry Birds puzzle adventure game! The birds are trapped inside balloons, and you can bet the pigs are behind it all. Tap matching balloons to blast them to smithereens and free the flock!

Use your balloon-bustin’ skillz to outsmart the pigs and save birds in over 1000 egg-celent levels! Find the smartest way to solve puzzles, crack high scores, and earn three stars.

Grab rewards every day in the Daily Quest. Already got ’em? Then go join the weekly events or chase down this month’s puzzle pieces. Blasted through those? How about taking on the world in the global leaderboard?

WHAT’S NEW
Be sure to update to the latest version for the newest features, events and levels!
What’s new:
– Challenge yourself with the new Hard Mode in Treasure Hunt!
– Piggy Bank! Beat levels, fill the Piggy Bank, get discounts!
– New division in Mighty League: Master.
– Unlimited Lives! For everyone, every Monday.
– New levels every Wednesday!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Angry Birds Blast 1.6.6 – بازی پازل انگری بردز برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..