تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب ورود داعش به غوطه شرقی

خبرگزاری ایرنا: منابع میدانی جمعه شب ورود گروه تروریستی داعش از استان سویدا به بخش هایی از غوطه شرقی ریف دمشق و اطراف آن را تکذیب کردند.

برخی رسانه ها روز پنجشنبه اعلام کرده بودند که عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش وارد برخی روستاها و شهرک های غوطه شرقی ریف دمشق شده اند.

منابع میدانی اعلام کردند: هیچکدام از شهرک های غوطه شرقی با حمله گروه تروریستی داعش و گروه دیگری روبه رو نشده و تمام مناطق اطراف دمشق امن است.

این منابع افزودند: براثر عملیات ارتش و نیروهای مسلح سوریه در جنوب استان ریف دمشق و شمال استان سویدا برای پاکسازی این مناطق از باقیمانده های داعش و شنیده شدن صدای تیراندازی و خمپاره سبب وحشت شماری از ساکنان برخی مناطق استان ریف دمشق شد.

با انتشار برخی شایعات مبنی بر نزدیک شدن عناصر تروریستی داعش، برخی خانواده های ساکن شهرک الهیجانه در غوطه شرقی به سمت شهرک حران العوامید حرکت کردند.

منابع میدانی اضافه کردند: اوضاع این منطقه به حالت عادی برگشته و امنیت در تمام مناطق استان های دمشق و ریف دمشق برقرار است.

نیروهای نظامی سوریه حدود پنج ماه پیش غوطه شرقی را به طور کامل از وجود ترویست پاکسازی کردند و از آن زمان تاکنون امنیت در آن برقرار است و هیج تجاوزی از طرف گروه های تروریستی رخ نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب ورود داعش به غوطه شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..