تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دختر آقای وزیر به خبر جنجالی احتکار دارو/ این کارها ارتباطی با فعالیت‌های پدرم نداشت

واکنش دختر آقای وزیر به خبر جنجالی احتکار دارو به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبنم نعمت زاده دختر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت سابق دولت روحانی که مسائلی درباره انبارهای یک شرکت داروسازی متعلق به وی و بدهی هایش به سایر شرکتها جنجال آفرین شده بود، به همراه 3 نفر از وکلایش با شرق به گفت و گو نشست.

وی در بخشی از این گفتگو برای اثبات اینکه بگوید شرکت های متعدد او هیچ ارتباطی به وزارت پدرش ندارد، درباره چندین شرکت خود گفته است: من از سال 88 فعالیت خودم را شروع کردم و در این 10 سال چند شرکت تأسیس کردیم. ما روند خودمان را داشتیم و این کارها ارتباطی با فعالیت‌های پدرم نداشت. ایشان هم که کنار رفتند، باز ما شرکت‌های دیگری را تأسیس کردیم.

شبنم نعمت زاده سال 75 از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شد؛ 5 سال بیکار بود اما در سال 80 در داروخانه بیمارستان میلاد کار پیدا کرد و پس از آن در چند داروخانه دیگر کار می کرد. اما به فاصله چند سال پس از کار کردن در داروخانه ها، از سال 88 به بعد، تاسیس شرکتهایش را آغاز کرد و اکنون می گوید که به مالکیت چندین شرکت رسیده است.

بیشتر بخوانید: ماجرای احتکار دارو توسط دختر آقای وزیر چیست؟+ جزئیات

وی با اینکه رسیدن از داروسازی در داروخانه ها به مالکیت چندین شرکت را بدون دخالت پدرش دانست اما افزود: یک دوره کوتاهی وقتی پدرم بازنشسته شده بود، از ایشان خواهش کردم در یکی از شرکت‌ها به‌عنوان هیئت‌مدیره اسم‌شان را بگذارم. آن هم زمان خیلی کوتاهی بود و ایشان هیچ نفعی از این شرکت نداشت.

شبنم نعمت زاده تاکید کرد که مطمئنا به شرایط بهتری دست خواهد یافت.

منبع: روزنامه شرق

انتهای پیام/

شبنم نعمت زاده: 5 سال بیکار بودم!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دختر آقای وزیر به خبر جنجالی احتکار دارو/ این کارها ارتباطی با فعالیت‌های پدرم نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..