تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار و برکات حضور «آقای بازیگر» تا همیشه باقی خواهد ماند

به گزارش  حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کوروش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، با صدور پیامی، درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی، «آقای بازیگر» تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران، را تسلیت گفت.

در متن پیام زارعی آمده است:

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می‌ماند/ آیات ۲۶ و ۲۷ سوره الرحمن

در غم از دست دادن عزیزان، به سوگ نشستن، صبری می‌خواهد عظیم؛ حال آنکه آن عزیز، بزرگ‌مردی، چون استاد عزت‌الله انتظامی از مفاخر هنری کشورمان باشد، این غم را افزون می‌کند و نه تنها نزدیکان و جامعه هنری را، بلکه تمام مردم ایران را متأثر و اندوهگین می‌نماید. ایشان سالیان بسیار در کسوت استادی، شاگردان بسیاری را تربیت کردند و استعداد‌های شگرفی از دل آثار و آموزه‌هایشان پا در عرصه هنر نهادند. امروز شاید او از میان ما رفته باشد، اما آثار و برکات حضور او در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون تا همیشه باقی خواهد ماند.

به نمایندگی از مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی، بزرگ و فرهیخته تئاتر و سینما، را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه هنری و مردم شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عزیز تازه درگذشته، روحی آرام و غفران و رحمت الهی خواستارم.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار و برکات حضور «آقای بازیگر» تا همیشه باقی خواهد ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..