تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراهانی: مانند تیم‌های دیگر وقت کشی نکردیم/قصد داشتیم گل نخوریم و حداقل با یک امتیاز به مسجد سلیمان بازگردیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،میلاد فراهانی دروازه بان نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: خدا را شکر بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، بازی خیلی سنگینی بود و ما هم در دیدار خارج از خانه قبلی خود نتیجه نگرفته بودیم. در این بازی آمده بودیم که گل نخوریم و حداقل با یک امتیاز به مسجد سلیمان بازگردیم. این نتیجه برای ما مقابل هواداران پرسپولیس نتیجه خوبی بود.

او درباره وقت کشی بازیکنان نفت و زمین افتادن پی در پی آنها بیان کرد: تیم ما تحت فشار بود و طبیعی بود که بازیکنان ما در برخی اوقات نفس بگیرند. ما وقت کشی آنچنانی نکردیم و بازیکنان ما مانند برخی از تیم‌های دیگر خودشان را زمین نمی‌انداختند.

فراهانی با اعلام اینکه اعتراض پرسپولیسی‌ها به پنالتی درست نبود گفت: پنالتی گرفتن به این راحتی‌ها نیست.

دروازه بان نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا سرنوشت نفت تهران در انتظار آنها خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: تاجایی که ما در جریان هستیم شرکت نفت هیچ کمکی به باشگاه نکرده و هزینه‌های تیم از طرف اسپانسر یا جاهای دیگر تأمین می‌شود. امیدوارم مسئولان شرکت نفت به تیم ما کمک کنند.

فراهانی در مورد اینکه گفته می‌شد قرار است تجمعی با حضور طلبکاران باشگاه نفت تهران برگزار شود، خاطرنشان کرد: من در جریان قرارهایی برای تجمع مقابل شرکت نفت برای اعتراض به وضع موجود این تیم و مطالبه پول‌هایمان نیستم.

بیشتر بخوانید:پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / یک امتیاز شیرین شاگردان ویسی در شب ناکامی سرخ پوشان

انتهای پیام/

مصاحبه دروازه بان نفت مسجد سلیمان پس از بازی مقابل پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراهانی: مانند تیم‌های دیگر وقت کشی نکردیم/قصد داشتیم گل نخوریم و حداقل با یک امتیاز به مسجد سلیمان بازگردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..