تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرشاسبی: وقت های اضافه گرفته شده عادلانه نبود/ جام قهرمانی سوپر جام را یکشنبه تحویل می گیریم

گرشاسبی: وقت های اضافه گرفته شده عادلانه نبود/ جام قهرمانی سوپر جام را یکشنبه تحویل می گیریمحمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از تساوی تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازیکنان زحمت خود را کشیدند و موقعیت های زیادی را از دست دادند اما فوتبال است و خیلی وقت ها توپ ها گل نمی شود و امروز از همان شب هایی بود که توپ برای پرسپولیس نچرخید. همچنین  تیم حریف دفاعی بازی کرد و بازیکنان سرعت بازی را می گرفتند و به محض اینکه بازی سرعت به خود می گرفت خود را به زمین می انداختند و بازی را از تحرک می انداختند. ضمن احترام به داور بازی اما واقعا انصاف نبود که وقت اضافه را با این همه وقت کشی و خوابیدن بازیکنان حریف کم بگیرد . نیمه اول  1دقیقه و نیمه دوم  4 دقیقه وقت اضافه گرفت و با این  وقت کشی بازیکنان حریف ، زمان اضافه گرفته شده  عادلانه نبود. 

او درباره اینکه صحنه های مشکوک به پنالتی در این بازی رخ داد، گفت: در بحث داوری دخالت نمی کنم و منتظر می مانم تا  کارشناسان نظر خود را بدهند. منتهی بازیکنان تلاش خود را کردند و توپ وارد دروازه نشد. 

گرشاسبی درباره اظهارات سلطانی فر مبنی بر کنار گذاشتن بازنشسته ها گفت:  منتظر هستیم تا ابلاغیه بیاید و تا زمانی که ابلاغ نشده است  تا ثانیه  آخر نباید کم فروشی کنیم و به محض اینکه ابلاغ شد باید قانون را رعایت کنیم و سنگر را به فرد دیگری واگذار می کنم. 

او درباره وضعیت  جام قهرمانی سوپر جام گفت:  سازمان لیگ به ما اعلام کرد که یکشنبه به این سازمان برویم و کاپ را بگیریم و جشنی هم خودمان بگیریم. 

گرشاسبی درباره اختلاف در سکوها بیان کرد: تیم ما  پر هوادار است و  هر سکو تشویق خود را می کند و مهم برد تیم بود که متاسفانه با حضور هواداران این مهم انجام نشد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اعتراض بازیکنان به نحوه مطالبات مالی شان خاطر نشان کرد:مطالبات مالی بازیکنان را  پیگیر شدیم و جلساتی با حامی مالی داشتیم که به وعده هایشان عمل کردند.  مجری شرکت هم گفت تا یکشنبه این پرداخت ها انجام می شود و دنبال این  هستیم پرداخت ها را سرموقع بدهیم. 

بیشتر بخوانید:پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / یک امتیاز شیرین شاگردان ویسی در شب ناکامی سرخ پوشان

انتهای پیام/ 

اظهارات گرشاسبی درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرشاسبی: وقت های اضافه گرفته شده عادلانه نبود/ جام قهرمانی سوپر جام را یکشنبه تحویل می گیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..