تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با روحیه برادری و نیروی مردمی، می‌توانیم فقر و بیکاری را از بین ببریم

رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به سفر اخیر یک‌ روزه‌اش به استان خوزستان پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که با همان روحیه برادری و نیروی مردمی که سرزمینمان را آزاد کردیم، می‌توانیم فقر و بیکاری را هم از بین ببریم و تحریم‌های اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

متن منتشره در اینستاگرام وی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

پنجشنبه در سفری یک روزه به خوزستان، قبل از آن که عازم بازدید از طرح‌های مهار ریزگردها و نهالکاری در منطقه خنزیری و همین طور شهرستان حمیدیه شوم، به روستای «بردیه» سوسنگرد رفتم و درجریان فعالیت های گروه جهادی موج الحسین (ع) در مبارزه با فقر و محرومیت قرار گرفتم. «بردیه» در دوران جنگ، مرکز فرماندهی عملیات طریق‌القدس بود؛ اولین نقطه‌ای که ما را در جنگ به مرز بین المللی رساند و اولین آزادسازی در عملیات طریق القدس هم با مرکزیت آن انجام شد.

معتقدم ما با همان روحیه برادری و نیروی مردمی که سرزمینمان را آزاد کردیم، می‌توانیم فقر و بیکاری را هم از بین ببریم و تحریم‌های اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

جهاد فی سبیل الله چه با دشمن و چه با فقر و بیکاری برای سعادتمندی مردم است.

رضایی

رضایی

رضایی

رضایی

رضایی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با روحیه برادری و نیروی مردمی، می‌توانیم فقر و بیکاری را از بین ببریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..