تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشمان ربات هوشمند با شما سخن می‌گوید+تصاویر

چشمان ربات هوشمند با شما سخن می‌گوید+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ربات هوشمند که تقلیدکننده بیان احساسات است، "SEER"  نام دارد و توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام "تاکایوکی تودو" ابداع شده و تجربه‌ای کاملاً متفاوت را برای کاربران به وجود آورده است. این ربات شبیه انسان طراحی شده و با قابلیت تقلید در حالات و رفتارهای انسان، باعث حیرت همگان می‌گردد. از قابلیت دیگر این ربات این است که به نزدیک‌ترین شخص در اطراف خود واکنش نشان می‌دهد. این ربات با توانایی ارتباط چشمی خود می‌تواند یک پدیده منحصر به فرد در عصر ارتباطات محسوب شود.

حالات  رفتاری این ربات تقسیم به  تقلید و تماس چشمی می‌شود که هر دو مورد مبتنی بر دوربینی است که ویژگی‌های چهره را در زمان واقعی تشخصیص و ردیابی می‌کند.

هنگام تماس چشمی "سیر"  با کاربر امکان تعامل بی‌وقفه فراهم می‌شود، اما تماس چشمی با این ربات همانند ربات‌های دیگر نیست. نگاه کردن به این ربات همانند نگاه کردن به جلوه‌های بصری است و موجب احساس همدردی بیننده با سیر می‌شود و دلیل این همدردی ناشی از چهره طبیعی کودکانه و چشمان واقعی او است.

این روبات، تنها یک پروژه هنری به شمار می‌رود؛ اما فناوری ساخت آن، طوری است که می‌توان انتظار داشت در آینده به یک دستیار مجازی تبدیل شود.

چشمان ربات هوشمند با شما سخن می‌گوید

چشمان ربات هوشمند با شما سخن می‌گوید

چشمان ربات هوشمند با شما سخن می‌گوید+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشمان ربات هوشمند با شما سخن می‌گوید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..