تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت ایران درگذشت

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت ایران درگذشت

به گزارش ایران ناز بازیگر بزرگ سینمای ایران ساعت 4 صبح امروز درگذشت. عزت سینمای ایران , عزت الله انتظامی در بیمارستان باهنر تهران درگذشت.عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر وتلویزیون که با بیماریهای کلیوی و کبدی و مشکل کمر درد دست و پنجه نرم میکرد در بیمارستان باهنر تهران درگذشت

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت ایران درگذشت

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر وتلویزیون صبح امروز 26 مرداد ماه 97 در بیمارستان باهنر تهران دارفانی را وداع نمود. طبق پیگیریها از خانه سینما، صحت این خبر تایید شد. عزت‌الله انتظامی معروف به “آقای بازیگر” طی چند سال اخیر خانه نشین شده بود.

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت ایران درگذشت

او که امسال در خرداد ماه؛ 94 سالگی را پشت سرگذاشت، خالق نقش‌های ماندگاری در سینمای ایران بوده است.

عزت‌الله انتظامی سال 93 در سالروز تولدش اظهار امیدواری کرد همه سلامت باشند و او هم کمردردش بهبود پیدا کند.

انتظامی گفته بود:از ناحیه کمر درد زیادی دارم که حرکت کردن برایم مشکل شده است؛ دائم در خانه هستم و پزشک معالجم وضعیتم را زیر نظر دارد. بیشتر وقتم همچنان به مطالعه می‌گذرد.

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت ایران درگذشت

بیوگرافی و کارنامه هنری عزت الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی متولد 30 خرداد 1303 در تهران فارغ‌التحصیل دانشکده‌ هنرهای زیبای تهران در سال 1351 است که برای ادامه‌ تحصیل به مدرسه‌ شبانه‌ تئاتر و سینما در هانوفر رفت و در سال 1337 به ایران بازگشت.

از فیلم‌های سینمایی این بازیگر می‌توان به «آقای هالو»، «پستچی»، «گاو»، «ستارخان»، « صادق کرده»، «حاجی واشنگتن»، «گراند سینما»، «هامون»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «روز واقعه»، «خانه‌ای روی آب»، «دیوانه‌ از قفس پرید»، «گاو خونی»، «مینای شهر خاموش»، «آتش سبز»، «راه آبی ابریشم» و «چهل‌سالگی» اشاره کرد.

پرویز پرستویی نیز در صفحه شخصی خود درگذشت این هنرپیشه پیشکسوت را تسلیت گفت:

عزت سینمای ایران رفت…

روحش شاد ویادش گرامی

تسلیت به سینمای ایران

در ادامه پست منتشر شده در صفحه ی اینستاگرام پرویز پرستویی را مشاهده می نمایید:

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت ایران درگذشت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت ایران درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..