تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت جالب رهبر انقلاب از علت آزادسازی اُسرای ایرانی توسط صدام +فیلم

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن؛

علت آزادسازی اُسرای ایرانی توسط صدام از زبان رهبر انقلاب +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز ۲۶ مرداد ماه است، ۲۸ سال پیش در چنین‌ روزی اولین گروه از رزمندگان غیور کشورمان که سال‌ها در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق در اسارت بودند به کشور بازگشتند؛ روزهایی که خاطرات خوش آن، هیچگاه از ذهن ملت شهیدپرور ایران پاک نخواهد شد. کمترین وظیفه ما در قبال شهدا و آزادگان و سایر رزمندگانی که برای حفظ حریم اسلام و انقلاب و وطنشان در این راه قدم گذاشتند و از خودگذشتگی و ایثار تمام به خرج دادند، این‌ است که همیشه پشتیبان و مدافع ارزش‌های والایی باشیم که آن والامقامان برایش از خودشان گذشتند تا دشمن آن‌ها را پایمال نکند. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره چرایی آزادسازی اُسرای ایرانی در مردادماه سال ۶۹ تحلیلی جالب دارند. در ادامه به مناسبت این روز خجسته، بخش‌هایی از بیانات ایشان در این خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت جالب رهبر انقلاب از علت آزادسازی اُسرای ایرانی توسط صدام +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..