تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی جدید اینستاگرام؛ شناسایی صفحات با استفاده از قابلیت اسکن +فیلم

ویژگی جدید اینستاگرام؛ شناسایی صفحات با استفاده از قابلیت اسکنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه های اجتماعی در عصر حاضر پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته‌اند و همین موضوع، زمینه رویکرد مردم به این فناوری را تغییر داده و باعث شده که استقبال بسیار خوبی از شبکه‌های اجتماعی صورت گیرد و زمینه پیشرفت هر چه بیشتر این فضا را ایجاد کند.

یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار موفق که کاربران آن نیز روز به روز در حال افزایش است، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. دلیل اصلی موفقیت سریع این شبکه اجتماعی، استفاده از قابلیت‌های جدید و به‌روزرسانی‌های مکرر با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید است.

در همین رابطه به تازگی ویژگی جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که طی آن کاربر قادر است با اسکن کردن یک صفحه خاص به وسیله قابلیت اسکن یا همان کیو آر کد، آن را فالو کرده و یا وارد پیج مورد نظر شود. کاربرانی که به تازگی اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشند در صفحه اصلی خود یک گزینه کوچک اسکن مشاهده می‌کنند.

کاربر با استفاده از گزینه اسکن هم قادر است بارکد صفحه خود را به اشتراک بگذارد و هم قادر است بارکد صفحات دیگر را شناسایی کند. در ادامه ویدئوی این قابلیت جدید اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

ویژگی جدید اینستاگرام معرفی شد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی جدید اینستاگرام؛ شناسایی صفحات با استفاده از قابلیت اسکن +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..