تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احمدی:حریفان ما المپیکی و رکورددار هستند

احمدی:حریفان ما المپیکی و رکورددار هستندبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از کمیته ملی المپیک؛ الهه احمدی ملی پوش تیراندازی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در حاشیه تمرینات خود در محل این مسابقات بیان کرد: ما همه حریفان خود را می‌شناسیم که از بهترین‌های المپیک و جهان هستند و می‌توانیم رکورد‌های مورد نظرشان را پیش بینی کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

بانوی پرچمدار ایران درباره سفر به جاکارتا و شرکت در رژه کاروان، افزود: خیلی خوشحالم که به عنوان پرچمدار انتخاب شدم. تمام موارد برنامه ریزی شده است و ما هم طبق برنامه پیش می‌رویم.

احمدی درباره شانس کسب مدال طلا گفت: حریفان خیلی سخت تلاش می‌کنند که برنده شوند و ما هم مبارزه و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. نتیجه بعد از مبارزه مشخص می‌شود. تیراندازی شرایط خاصی دارد. وقتی در خط هستیم حتی از یکی از حریفان خود هم خبر نداریم و نباید هیچ تیری را از دست بدهیم. ممکن است که با یکی دو نمره اختلاف نتیجه نگیریم. واقعا رقابت سختی در تیراندازی وجود دارد. حریفان ما همه المپیکی و رکورددار هستند. همه از بهترین‌های جهان هستند. تیم‌های ژاپن و کره خیلی خوب هستند. چین هم فقط برای طلا می‌جنگد.

ملی پوش تیراندازی درباره وضعیت میزبانی عنوان کرد: ممکن است شرایط خوب یا بد باشد. من این را در ورزش فهمیدم که ورزشکار باید فقط به رشته خودش فکر کند. اگر به هر چیز دیگری توجه کند ممکن است که در کارش نتیجه منفی بگذارد. در حال حاضر فقط روی مسابقات متمرکز هستم.

بیشتر بخوانید: کاروان تیراندازی کشورمان عازم جاکارتا شد

انتهای پیام/

اظهارات احمدی درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احمدی:حریفان ما المپیکی و رکورددار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..