تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوادی: امیدوارم با کسب مدال طلا پاسخ زحمات کادر فنی را بدهم

ملی پوش تکواندو بانوان گفت: اولین باری است که در بازی های آسیایی حاضر می شوم و امیدوارم با کسب مدال طلا پاسخ زحمات کادر فنی را بدهم.

پریسا جوادی ملی پوش تکواندو بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بیان کرد: اولین باری است که در بازی های آسیایی حاضر می شوم و امیدوارم با کسب مدال طلا پاسخ زحمات کادر فنی را بدهم. البته تجربه حضور در رقابت های مختلف را دارم اما بازی های آسیایی شرایط خاصی دارد و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیحه به کار می گیرم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او درباره شناختش از حریفان حاضر در این دوره بازی ها عنوان کرد: خیلی از حریفانم سرشناس هستند و فیلم بازی آنها را در کنار کادر فنی آنالیز و بررسی کردم و با برخی از حریفانم در تورنمنت های مختلف مبارزه داشتم و در نتیجه از همه آنها شناخت خوب و کافی دارم و برای تک تک مبارزاتم در روز بازی ها برنامه ریزی کردم.

جوادی دلیل حضورش در رشته تکواندو را اضافه وزن در دوران کودکی دانست و گفت: به دلیل اینکه در کودکی چاق بودم برای اینکه شرایط جسمانی ام را به وضعیت مناسب برگردانم با تشویق افراد خانواده وارد رشته تکواندو شدم و به دلیل علاقه و استعدادی که داشتم توانستم موفقیت هایی را هم در این رشته بدست آورم.

ملی پوش تکواندو کشورمان درباره حمایت فدراسیون از تیم تکواندو بانوان بیان کرد: مسئولان فدراسیون خیلی خوب از تیم ما حمایت کردند و امکانات خوبی را در اختیار تیم ما قرار دادند و حضور در تورنمنت کره جنوبی و برگزاری اردوهای مختلف باعث افزایش آمادگی ملی پوشان شده است و مبارزه با حریفان تمرینی کمک زیادی با ما کرد و امیدوارم تمام ملی پوشان بتوانند با قرار گرفتن روی سکوهای قهرمانی و کسب مدال مسابقات زحمات مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم را به بهترین شکل جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

برگزاری تمرین تیم ملی تکواندو مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا+عکس

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان فردا راهی جاکارتا می‌شوند

کمرانی: تیم ملی تکواندو بانوان جوان و با انگیزه است/ جای کیمیا علیزاده در تیم ما خالی است

شیدایی: امیدوارم با کسب مدال بازی‌های آسیایی بتوانم زحمات خانواده ام را جبران کنم

پوراسماعیل: می‌خواهم با مدال بازی‌های آسیایی کیمیا دوم تکواندو باشم

انتهای پیام/

اظهارات جوادی درباره تیم ملی تکواندو بانوان در بازی های آسیایی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوادی: امیدوارم با کسب مدال طلا پاسخ زحمات کادر فنی را بدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..