تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبی که استقلال در جم، زمین گیر شد

ورزش سه: استقلالی ها می توانستند شب گذشته با پیروزی برابر پارس جنوبی جنوبی جم و تا قبل از بازی های امشب رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار بگیرند اما نمایش دور از انتظار شاگردان مهدی تارتار معادلات را برای آبی ها به هم زد.

در نیمه اول بازی در حالی که همه انتظار داشتند استقلال بازی را برای شکست حریف تهاجمی آغاز کند این پارس جنوبی جم بود که بازی را در اختیار داشت و به جز گلی که آرمین سهرابیان در دقیقه 12 وارد دروازه تیم خودش کرد شاگردان مهدی تارتار چند بار دیگر می توانستند دروازه آبی ها را باز کنند که این اتفاق نیفتاد.

اما در نیمه دوم استقلال با به زمین آمدن طارق همام، رضا آذری و نویمایر شکل تهاجمی تری گرفت اما دفاع چند لایه پارس جنوبی باعث شد آبی ها نتوانند به دروازه گوهری نزدیک بشوند.

بازیکنان استقلال در پایان بازی نای بلند شدن نداشتند و همگی روی زمین افتادند چراکه رویای رسیدن به رتبه های بالای جدول را از دست رفته می دیدند.

هرچند بازیکنان استقلال شب پرانتقادی را برابر پارس جنوبی جم پشت سر گذاشتند اما آنها باید هرچه زودتر این شکست را فراموش کنند و به فکر جبران در بازی با فولاد در هفته پنجم لیگ برتر باشند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

شبی که استقلال در جم، زمین گیر شد

شبی که استقلال در جم، زمین گیر شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبی که استقلال در جم، زمین گیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..