تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی کره شمالی: پنالتی ما گرفته نشد

تسنیم: جو سویگ بعد از دیدار تیم‌های ایران و کره شمالی که با شکست سه بر صفر تیمش همراه بود, در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: به عنوان بازی دوم که در زمان بسیار کوتاهی بعد از بازی اول برگزار شد، برای ما بازی سخت و فشرده‌ای بود. در دیدار مقابل ایران فرصت خوبی داشتیم تا در صورت پیروزی به صعود نزدیک شوم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم خیلی زود یک اخراجی دادیم و همین اخراج کار ما را سخت کرد و بازیکنانم دچار افت روحی شدند. به نظر من داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت.

سرمربی تیم کره کره شمالی تاکید کرد: حالا فقط یک فرصت برای ما مانده است. باید بازی آخر با عربستان بازی کنیم و پیروز شویم.

سرمربی کره شمالی: پنالتی ما گرفته نشد

وی در پاسخ به این سوال که همواره تیم‌های امید و جوانان کره شمالی تا مراحل حذفی صعود کرده‌اند و حالا این ناکامی آیا برای شما ناامیدکننده نیست، تصریح کرد: باید بگویم که همواره در تورنمنت فشرده‌ای مثل بازی‌های آسیایی بازی در کمتر از 2 روز خسته‌کننده است، ناامیدکننده نبوده چرا که ما بازی اول یک امتیاز گرفتیم و امروز باختیم, اما همچنان شانس داریم.

در جریان این بازی وقتی پنالتی ما گرفته نشد و یک بازیکن‌مان هم اخراج شد, تمرکزمان بهم ریخت. اینها عوامل اصلی باخت ما بودند.

جو سویگ در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که پرسید با توجه به شناخت‌تان از عربستان آیا توان شکست دادن تیم را برای صعود دارید, گفت: من بازی اول عربستان را دیدم و امروز هم بازی این تیم مقابل میانمار را آنالیز خواهیم کرد, اما آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید مقابل این تیم در بازی سوم با تمرکز کامل و شجاعانه بازی کرده و با کسب پیروزی صعود کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی کره شمالی: پنالتی ما گرفته نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..