تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی؛ لاکسالت و کاستیه‌خو به میلان پیوستند

ورزش سه: باشگاه میلان طی بیانیه ای تایید کرد که دیگو لاکسالت و کاستیه خو را از جنووا و ویارئال به خدمت گرفته است.

رسمی؛ لاکسالت و کاستیه‌خو به میلان پیوستند

در دو روز گذشته اخبار و شایعاتی در مورد انتقال این دو بازیکن به میلان شنیده می شد که امروز هر دو تایید شدند. کاستیه خو در پست وینگر چپ بازی می کند و لاکسالت اروگوئه ای نیز یک هافبک تهاجمی است. او در جام جهانی، مهره ثابت تیم ملی اروگوئه بود.

رسمی؛ لاکسالت و کاستیه‌خو به میلان پیوستند

به این ترتیب با انتقال باکایوکو، لاکسالت و کاستیه خو، کار میلان در نقل و انتقالات به اتمام رسید و رویای هواداران این باشگاه برای جذب میلینکوویچ ساویچ، ستاره صرب لاتزیو از بین رفت.

میلان همچنین تایید کرد که کارلوس باکا و لاپادولا نیز رسما از این باشگاه جدا شده اند. اولی به ویارئال و دومی به جنوا ملحق شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی؛ لاکسالت و کاستیه‌خو به میلان پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..