تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ نشانه که نیاز به مصرف سبزی‌ها را هشدار می‌دهد

۷ نشانه که نیاز به مصرف سبزی‌ها را هشدار می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ امروزه سبزی خوردن پای ثابت اکثر سفره های ایرانی است به طوری که اولین  خوراکی که در سفره ها خودنمایی می کند همین چاشنی سنتی است.

سبزیجات بنابر رنگ وخواصی که دارند می توانند در جلوگیری از آسیب به بدن موثر واقع شوند و انواع بیماری های غیرواگیر که امروزه معضل اصلی جامعه محسوب می شوند، از افراد دور کنند.

براساس یافته های جدید سبزیجات برگ سبز ارزش غذایی بالایی دارند و بدن را در برابر سران حفظ می کنند و از جمله مهم ترین این سبزیجات می توان به اسفناج، کلم بروکلی، سبزی خوردن اشاره کرد.

7اینفو جمعه/// نشانه ای که باید از سبزیجات استفاده کرد+اینفوگرافی

انتهای پیام/

نشانه ای که باید از سبزیجات استفاده کرد + اینفوگرافی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ نشانه که نیاز به مصرف سبزی‌ها را هشدار می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..