تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندی که استاد کشیدن آبشار‌ است

برترین‌ها: نقاش ژاپنی «هیروشی سنجو» استاد کشیدن آبشار‌های بزرگ و خیره کننده است. او یکی از معدود هنرمندان باقیمانده از نقاشی نیهونگا است؛ یک سبک سنتی ژاپنی که معمولا روی واشی (کاغذ ژاپنی) یا اگینو (ابریشم) با استفاده از شستن رنگدانه‌های طبیعی کشیده می‌شود.

هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است

سنجو روی کاغذ مولبری ژاپنی و با ترکیب اکریلیک و رنگ‌های طبیعی نقاشی می‌کند. او متخصص کشیدن آبشار‌های متحرک است و می‌گوید: «من از آب و گرانش استفاده می‌کنم و آبشار می‌کشم.»

هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است

نقاشی‌های آرامش بخش سنجو در سراسر جهان نمایش داده شده، از جمله در موزه هنر معاصر لندن در سال ۱۹۹۶، موزه ملی توکیو در سال ۲۰۰۳ و دوسالانه ونیز در سال ۲۰۱۵. تابستان امسال دو نمایشگاه بزرگ از آثار او افتتاح شد. در موزه هنر و طراحی تویاما، آخرین آثار سنجو نمایش داده شد، از جمله نقاشی‌هایی که برای یک معبد ژاپنی کشیده شده بود و از سقف تا کف فضا و روی در‌های کشویی را می‌پوشاند. همچنین در نمایشگاه جداگانه‌ای نقاشی‌های سنجو با کمک فناوری دیجیتالی زنده شدند، به این صورت که ویدئویی از آثار او پشت سر هم روی دیوار‌های فضا پخش می‌شد و به بازدیدکنندگان اجازه می‌داد در میان امواج قدم بزنند.

هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است هنرمندی که استاد کشیدن آبشارهای متحرک است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندی که استاد کشیدن آبشار‌ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..