تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای رضا پهلوی، رد خون مظلومان افغان را لای پول دریافتی‌تان می‌بینید؟

علیزادهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی با انتشار پستی در صفحات خود در فضای مجازی به کشتار کودکان مظلوم افغانستان اشاره کرد و شرکای منطقه‌ای و سلطنت‌طلب را در زمره کسانی دانست که در این جنایت دست دارند.

علیزاده در اینستاگرام و توئیتر خود نوشت:

"دوعکس؛ عکس اول، فرزانه و عطالله، خواهر و برادر زیبا و رعنای افغانستانی که در یک روز به دنیا آمدند و با هم بزرگ شدند و تازه آماده می‌شدند که دنیا را تجربه کنند و به دانشگاه بروند و‌ کشورشان را بسازند، و امروز به دلیل سیاستهای وهابیون و آل‌سعود و متحدان غربیش، بدن‌های تکه پاره‌شان زیر خاک است. عکس دوم، نیمکت‌های خالی مرکز آموزشی موعود در کابل بعد از انفجار توسط تروریست‌های سلفی.

شیعیان همه جا مظلومند. اما شیعیان هزاره افغانستان دو چندان و ده چندان. و ما ایرانیها چقدر شرمنده آنانیم. نه به یاریشان برای «دفاع» شتافتیم و نه به درستی پناهشان دادیم و نه حتی برغم امکانات و ابزار بیشتر رسانه، راوی رنجها و مظلومیتشان در جهان شدیم.

شصت نوجوان افغان که با امید برای ورود به دانشگاه درس میخواندند در عملیات تروریستی داعش به خون کشیده شدند داعشی که با پول سعودی اداره میشود آقای رضا پهلوی، تلویزیون ایران اینترنشنال، آقای سعید قاسمی‌نژاد، براندازهای فیک توییتر! رد خون مظلومان افغان را لای پول دریافتی‌تان می‌بینید؟

علیزاده

علیزاده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای رضا پهلوی، رد خون مظلومان افغان را لای پول دریافتی‌تان می‌بینید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..