تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی

به گزارش خبرآنلاین، گوگل هم‌زمان با تغییرات بزرگ روی پلتفرم نرم افزاریِ Wear OS برای ساعت و ابزارهای پوشیدنی و تناسب‌اندام به نظر می‌رسد خود را برای یک رونمایی سخت‌افزاری نیز آماده می‌کند.{لینک}

در همین راستا صحبت از محصول جدید Pixel Wtach است که اول اکتبر رونمایی می‌شود. هم‌زمان اپ‌های جدید برای سیستم‌عامل توسعه داده‌شده در همین زمان راه‌اندازی می‌شود.

گزارشگر سایت venturebeat و لودهنده معروف، ایوان بلس نیز صحبت از رونمایی سخت‌افزاری در پاییز کرده‌اند. در سایت اندروید پلیس نیز از محصول جدید Google Coach صحبت شده است که دستیار سلامت و تناسب‌اندام است.{لینک}

البته ممکن است نام این محصول قبل از رونمایی تغییر کند (کار با نام Project Wooden جلو می‌رود) اما تلاش گوگل برای توسعه در بخش تناسب‌اندام و سلامت هوشمند قابل‌انکار نیست تا بتواند با اپل در این زمینه رقابت داشته باشد.

اپل واچ و فیت‌بیت دو رقیب عمده در این زمینه برای گوگل محسوب می‌شوند و باید تا پاییز صبر کرد تا هم محصول جدید اپل را ببینیم و هم گوگل و فیت‌بیت را!

رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..