تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمی با عزت‌الله انتظامی؛ ویدئویی از یک عمر فعالیت هنری پیشکسوت سینما +فیلم

دمی با عزت الله انتظامی؛ ویدئویی از یک عمر فعالیت هنری پیشکسوت سینما +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت‌‌اللّه انتظامی، بازیگر پرسابقهٔ تئاتر، سینما و تلویزیون، مشهور به «آقای بازیگر» سینمای ایران صبح امروز دار فانی را وداع گفت. عزت‌اللّه انتظامی فعالیت هنری خود را با پیش‌پرده‌خوانی در تماشاخانه‌های لاله‌زار آغاز کرد؛ او پس از یک سال به تماشاخانه‌های هنر و فرهنگ تهران رفت.

به مناسبت درگذشت این بازیگر پیشکسوت و خوب سینمای ایران، ویدئویی از یک عمر فعالیت هنری وی منتشر شده که صحنه‌های مهم و تأثیرگذار فیلم‌های وی را جمع آوری کرده است. در این ویدئو به همراه سکانس‌ها، انتظامی درباره زندگی و آثار هنری‌اش بیشتر صحبت می‌کند و روند پیشرفت خود را بازگو می‌کند.

در ادامه ویدئوی مورد بحث را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: عزت‌الله انتظامی درگذشت + زندگینامه و عکس

انتهای پیام/

 ویدئویی از یک عمر فعالیت هنری عزت الله انتظامی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمی با عزت‌الله انتظامی؛ ویدئویی از یک عمر فعالیت هنری پیشکسوت سینما +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..