تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل دستیاری با نام Google Coach را برای سلامت و تناسب اندام توسعه می‌دهد

گوگل، دستیار جدیدی را با نام Google Coach توسعه می‌دهد که روی تناسب اندام و سلامت تمرکز خواهد داشت.

تاکنون گوگل محصولات متعددی را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی معرفی کرده است. حال طبق اطلاعات جدید، به‌نظر می‌رسد که آن‌ها حوزه‌ی سلامت و تناسب اندام را به‌عنوان مقصد بعدی هدف قرار داده‌اند. براساس گزارش منابع آگاه، گوگل در حال توسعه‌ی دستیاری است که تناسب اندام و سلامت را دنبال می‌کند و فعلاً با نام گوگل کُچ (Google Coach) شناخته می‌شود؛ با این وجود، امکان دارد این نام تا قبل از رونمایی رسمی تغییر کند. 

برخلاف انتظارات، این دستیار، یک ردیاب ورزشی نخواهد بود؛ بلکه قرار است به فعال‌بودنِ شما در تکمیل اهداف ورزشی یاری رساند. گوگل کچ که با نام پروژه‌ی وودِن هم در داخل شرکت شناخته می‌شود، از داده‌های شما برای ارائه‌ی عملکرد بهتر استفاده خواهد کرد. ممکن است این دستیار به کاربر تمرینات روزانه پیشنهاد دهد یا روند تمرینات را دنبال کند و با شناخت دقیقِ آن، کاربر را با برنامه‌ی جایگزین آشنا سازد؛ همچنین فعالیت در باشگاه‌های ورزشی داده‌های ارشمندی را در اختیار کوگل کچ قرار می‌دهد که به آن در ارائه‌ی پیشنهادات بهتر در آینده کمک به‌سزایی می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

در این بین، نظارت بر برنامه‌ی غذایی و تغذیه نقش مهمی در حفظ سلامت و تناسب اندام ایفا می‌کند. خوشبختانه Google نیز با شناختِ این مهم، دستیار خود را به‌گونه‌ای توسعه‌ داده تا به‌عنوان نمونه، براساس الگوها و مکانی که در آن حضور دارید، دستورالعمل‌های تغذیه‌ی سالم دریافت کنید. اگر ترجیح می‌دهید که غذا را در خانه تهیه کنید، گوگل کچ این توانایی را دارد که برای یک هفته برنامه‌ی غذایی و لیست خرید تولید کند و آن را از طریق ایمیل با شما در میان بگذارد؛ طبق گفته‌ی گوگل، استفاده از تقویم و بررسی داده‌های آن بخشی از این فرآیند خواهد بود.

از آنجا که گوگل کچ بر ابعاد مختلفی از سلامت نظارت خواهد داشت، نگرانی شلوغی بیش‌از حد نوار اعلانات برای برخی از کاربران ایجاد می‌شود. اهالی مانتین‌ویو امیدوارند با توسعه‌ی اعلانات محاوره‌محور این معضل را پیش از انتشار حل کنند؛ بنابراین به‌جای اینکه کاربر برای هر فعالیت ورزشی اعم از پیاده‌روی، نوشیدن آب و موارد دیگر اعلان جداگانه‌ای دریافت کند، تمام فعالیت‌ها در یک اعلان به‌صورت مکالمه‌محور به اطلاع او خواهد رسید.

تمرکز اصلی دستیار گوگل کچ روی سیستم‌عامل پوشیدنی Wear OS خواهد بود؛ اما کاربران می‌توانند از برخی ویژگی‌های آن روی گوشی‌های هوشمند خود نیز بهره ببرند.

احتمالاً عملکرد این دستیار روی گوشی‌های هوشمند به کنترل داده‌های ورزشی قبلی خلاصه خواهد شد؛ اما برای دریافت این داده‌ها، دارابودنِ ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS از ضروریات است. گوگل اعتقاد دارد که این دستیار در آینده‌ی نزدیک به دستگاه‌هایی دیگری چون تلویزیون‌های اندرویدی، گوگل هوم و دیگر محصولات گوگلی گسترش خواهد یافت.

درست به مانند هر محصول معرفی‌نشده‌ی دیگری، این دستیار نیز می‌توان تا قبل از انتشار تغییرات بسیاری را به خود ببیند؛ با این حال، شکی وجود ندارد که گوگل برای بقا در حوزه‌ی پوشیدنی‌ها و سلامت، نیاز به بهبود ویژگی‌های سلامتی محصولاتش دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل دستیاری با نام Google Coach را برای سلامت و تناسب اندام توسعه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..