تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره بومی محلی «کارستان» در پردیسان قم برگزار می‌شود

جشنواره بومی محلی کارستان با حضور گسترده شهروندان در پارک نگار پردیسان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جشنواره بومی محلی کارستان به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) روز‌های پنجشنبه و جمعه هر هفته در پارک نگار در حال برگزاری است.
به همین مناسبت گفتگویی با مجتبی باقری مسئول طرح انجام شده است:
اهداف طرح را بیان نمایید:
برنامه پیش رو با هدف در دست گرفتن اماکن تفریحی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و سالم سازی فضای پارک‌ها و تفرجگاه‌های اطراف خود با رویکرد تعالی بخشی و تاثیر گذاشتن بر محیط فعلی پارک و محله و همچنین توسعه فرهنگ اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله می‌باشد.

جشنواره بومی محلی «کارستان» در پردیسان قم برگزار می‌شود

درباره زمان و مکان جشنواره توضیح دهید
برنامه کارستان در بوستان نگار واقع در محله چهار مسکن مهر پردیسان و در محدوده حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود. زمان آن نیز از ۱۵ تیرماه لغایت ۱۶ شهریورماه در روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۲۰ الی ۲۳:۳۰ می‌باشد.
استقبال شهروندان از این طرح چطور بوده؟
الحمدلله با اینکه این برنامه برای اولین بار در این پارک در حال برگزاری هست و با کمبود امکانات و تبلیغات مواجه بودیم، اما با استقبال خوبی از سوی بازدید کنندگان خصوصاً اهالی محله ۴ روبرو شدیم و هر هفته بر جمعیت بازدید کنندگان افزوده می‌شود و درخواست غالب اهالی استمرار این برنامه در بوستان نگار است.
در اجرای این جشنواره با چه دستگاه‌هایی همکاری می‌نمایید؟ آیا قابلیت افزایش زمان اجرای جشنواره وجود دارد؟
فضای اختصاص داده شده برای غرفه‌ها و اجرای برنامه توسط شهرداری منطقه ۸ صورت گرفته است. این طرح برای تابستان طراحی شده و با توجه به اتمام تعطیلات تابستان وهمچنین مقارن شدن با ماه محرم امکان تمدید برنامه وجود ندارد و نیاز به برنامه ریزی دیگری دارد.

جشنواره بومی محلی «کارستان» در پردیسان قم برگزار می‌شود


آیا در مدت اجرای این طرح به اهداف پیش بینی شده خود دست یافته اید؟ میزان رضایت مردم چگونه است؟
یکی از بهترین روش‌های موفقیت آمیز بودن برنامه بررسی رضایت مندی مخاطب می‌باشد که بحمدالله با استقبال مردم و اظهار لطف اهالی از غرفه‌های و برنامه‌ها نشان از دست یابی به اهداف مدنظر بوده است و جهت ادامه این حسن اعتماد مردم هر هفته برنامه توسط ناظرین و عوامل مورد تحلیل و بررسی میدانی قرار گرفته و معایب و نواقص محتمل بررسی می‌شود.
پیشنهاد شما برای اجرای بهتر اینگونه جشنواره‌ها چیست؟ و چه برنامه‌های دیگری را می‌توان اجرا نمود؟
برنامه ریزی با توجه به آسیب ها، معضلات اجتماعی و همچنین استفاده از فرصت‌ها و مقابله با تهدیدات بومی محلی یکی از مهمترین وظایف مسئولین ذیصلاح در عرصه فرهنگ می‌باشد و به تبع آن می‌بایست با توجه به نیاز‌های محله برنامه ریزی صورت گیرد.
متأسفانه برگزاری برنامه‌های موازی و جزیره‌ای عمل کردن و همچنین کم رنگ بودن تعامل و هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط در عرصه عمل باعث شده برنامه قوی دیده نشود. امید است با همدلی که بین مسئولین منطقه پردیسان در حال شکل گیری است بتوانیم مقابل دشمن مشترک با تمام قوا بایستیم.

جشنواره بومی محلی «کارستان» در پردیسان قم برگزار می‌شود


انتظار شما از افرادی که می‌توانند در این جشنواره‌ها حمایت کنند و همچنین مسئولین چیست؟
این دست برنامه‌ها مختص به نهاد و سازمان خاصی نیست و مسئولین این کار را برای خود ببینند چرا که مهمترین هدف این طرح سالم سازی و ترویج فرهنگی غنی اسلامی و انقلابی می‌باشد.
در پایان مطلبی دارید، بفرمایید.
لازم می‌دانم همین جا از کلیه برادران بسیجی پایگاه‌های تابعه که بدون هیچ چشم داشتی در میدان عمل حضور پیدا نموده اند تشکر نموده و خدا قوتی بگویم به بسیجیان پایگاه شهید مصطفی کلهری که به صورت شبانه روزی فعال بوده اند.

جشنواره بومی محلی «کارستان» در پردیسان قم برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره بومی محلی «کارستان» در پردیسان قم برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..