تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر معروف اسلحه به دست می‌گیرد +عکس

صراط:

فیلم سینمایی "مایل ۲۲" جدیدترین فیلم از "پیتر برگ" کارگردان مطرح آثاری همچون "تن‌ها بازمانده" از فردا اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش میزان "مارک ولبرگ" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روز‌ها با درخشش در مجموعه فیلم‌های "ترنسفومرز" به یکی از بازیگران پرفروش هالیوود تبدیل شده این بار با فیلم "مایل ۲۲" به سینما می‌آید.

پیتر برگ کارگردانی این این اثر سینمایی را بر عهده گرفته است. وی از سال ۱۹۸۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به وثیقه، کاپ لند، اعتیاد به سفید بزرگ و آس‌های دودی اشاره کرد.

داستان این فیلم اکشن در مورد زندگی یک افسر پلیس است. یک افسر امریکایی با کمک یک واحد فرماندهی تاکتیکی مخفی، تلاش می‌کند یک افسر پلیس مرموز را با اطلاعات حساس خارج از کشور قاچاق کند.

لئا کارپنتر و گراهام رولند نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر عهده داشته و استودیو فیلم ۴۴ به همراه کمپانی هوملند ساخت فیلم سینمایی "مایل ۲۲" را انجام داده است.

مارک ولبرگ، لئورا کوهن، جان مالکوویچ، ایکو اویاس، تری کینی، سالا بیکر، الکساندر وینو، نیکولای نیکولایف و به همراه سم مدینا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مایل ۲۲ به ایفای نقش پرداخته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر معروف اسلحه به دست می‌گیرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..