تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه از فهرست ۳۰ کشور اول خریدار اوراق آمریکا خارج شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روسیه که به دنبال خروج سرمایه‌های خود از آمریکاست، به تازگی از فهرست ۳۰ کشور اول خریدار اوراق قرضه ایالات متحده خارج شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از تاس، روسیه در ماه ژوئن سهم خود در اوراق قرضه آمریکایی را به ۱۴.۹ میلیارد دلار رساند و در بین ۳۰ کشور دارنده این اوراق سازمان خزانه داری آمریکا قرار ندارد.
در گزارش رسانه روسی آمده است: اکنون فیلیپین با ۳۱.۶ میلیارد دلار اوراق قرضه آمریکایی در مکان سی ام قرار دارد.
کشور‌های مختلف در ماه ژوئن (اواخر خرداد و اوایل تیر) گذشته در مجموع شش هزار و ۲۱۱ میلیارد دلار اوراق قرضه آمریکا را در اختیار داشتند که دو میلیارد دلار بیشتر از این شاخص در ماه می‌بود.
در زمان حاضر سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور‌های مختلف و صندوق‌های سرمایه گذاری و سرمایه گذاران بخش خصوصی اوراق قرضه آمریکایی را در اختیار دارند.
روسیه از اوایل ژانویه تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد دلار از اوراق قرضه آمریکایی را کاهش داده است.
به گزارش تاس، اوراق قرضه آمریکایی مطمئن‌ترین اوراق در بازار مالی جهانی هستند که به فروش می‌رسند، هر چند پرسود محسوب نمی‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه از فهرست ۳۰ کشور اول خریدار اوراق آمریکا خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..