تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویق رژه نظامی ماه نوامبر آمریکا تا سال آینده

خبرگزاری ایلنا: «راب ماننیگ» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما اول روز ۱۰ نوامبر را به عنوان روز برگزاری رژه در نظر گرفته بودیم، اما اینک توافق شده که فرصت‌های دیگر در سال ۲۰۱۹ برای این امر مورد بررسی قرار گیرد».

در همین راستا، یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد مشخص نیست که به چه دلیل این رژه به تعویق افتاده است، اما مسئله هزینه برگزاری چنین رژه‌ای نگرانی‌هایی ایجاد کرده بود که شاید یکی از دلایل تعویق نیز همین باشد.

قرار بود این رژه در «روز کهنه‌سربازان» در ماه نوامبر در واشنگتن برگزار شود که امسال با صدمین پایان جنگ جهانی اول مصادف می‌شود.

این مقام آمریکایی همچنین گفته است،‌ برآوردها این بود که این رژه بیش از ۹۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت که چنین رقمی سه برابر برآورد اولیه کاخ سفید بود.

وی افزود هزینه ۹۲ میلیون دلاری هنوز توسط جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا مورد تایید قرار نگرفته است و احتمال دارد هزینه‌ها و گزینه‌ها در خصوص ابعاد این رژه تغییر کنند.

اوایل سال جاری میلادی مسئول بودجه کاخ سفید گفته بود، چنین رژه‌ای بین ۱۰میلیون تا ۳۰میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

در بهمن ماه سال گذشته اعلام شد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به پنتاگون دستور داده که نیروهای نظامی این کشور با تدارک یک رژه، قدرت نظامی ایالات متحده را به نمایش بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویق رژه نظامی ماه نوامبر آمریکا تا سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..