تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر بزرگ تلویزیون به خاطر آسیب دیدگی شدید جواد خیابانی

زمین خوردن جواد خیابانی و آسیب دیدگی شدید وی, مشکلاتی را برای صداوسیما ایجاد خواهد کرد

دوری چند ماهه جواد خیابانی از تلویزیون

جواد خیابانی به خاطر آسیب دیدگی شدید ، برای مدتی باید دور از آنتن باشد. ممکن است عده ای از بینندگان تلویزیون این اتفاق دوری اش از آنتن را خوشایند بدانند اما نبودش چالشی برای مدیران ورزش سیما شده است.

جواد خیابانی به دلیل زمین خوردن باید جراحی شود. او در بدترین موقع ممکن آسیب دیده است. زمین خوردن و وزن سنگین کار دستش داده است. حتی اگر مازیار ناظمی به شوخی بگوید جواد را عادل فردوسی پور و محمدرضا احمدی چشمش زده اند ، آنچه این رخداد را برای رسانه ملی دشوار می کند ، مسئولیتی است که جواد داشته.

گفته شده بود او تهیه کننده و مجری ویژه برنامه بازی های آسیایی جاکارتا بوده است. اصلا به همین دلیل هم بعد از سال ها از برنامه فوتبال برتر جدا شده بود! ولی حالا همه چیز به هم ریخته است. حالا باید درحالی که برآوردها و پیش بینی ها را خیابانی انجام داده بود ،برایش جانشینی پیدا کنند و این برنامه های شان را حسابی به هم خواهد ریخت و احتمالا باز ناچارند به سراغ تهیه کننده های همیشگی شان یعنی ذکایی و هاشمی بروند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر بزرگ تلویزیون به خاطر آسیب دیدگی شدید جواد خیابانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..