تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یارانه ۵۰ هزار میلیاردی دولت به ارز ۴۲۰۰ تومانی

ساعت24 - نماینده مردم همدان در مجلس گفت: یارانه‌ای که دولت برای ۱۱ میلیارد دلار ۴۲۰۰ تومانی پرداخت کرده ۵۰ هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه وزارت آموزش و پرورش ۳۷ هزار میلیارد تومان است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ «معلم انقلابی و استکبارستیزی»، با تأکید بر اینکه تا کی باید سوءمدیریت‌ها را در این کشور تحمل کنیم، ادامه داد: ۳۵ میلیارد دلار ثبت سفارش با دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومان انجام شده که ۱۱ میلیارد دلار آن عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یارانه‌ای که دولت برای ۱۱ میلیارد دلار داده ۵۰ هزار میلیارد تومان است، بودجه آموزش و پرورش ۳۷ هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به کسری ۱۴ هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: یارانه‌ای که دولت به بخش عملیاتی ثبت سفارش‌ها اختصاص داد چه چیز‌هایی آوردند، چیز‌هایی که ۷۰ درصد آن‌ها اگر هیچ وقت هم نیاید نه به درد معلم و نه به درد مردم عادی می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه باید مشخص شود چه چیز‌هایی ثبت سفارش شده و یارانه به آن‌ها پرداخت شده است، اظهار کرد: روشن و شفاف به مردم بگویید، ما که سینه سپر می‌کنیم و کار‌ها را می‌گوییم تا کی این ندانم‌کاری‌ها باید ادامه یابد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سال‌هاست می‌گویم در نظام جمهوری اسلامی ایران وقتی کسی وزیر، وکیل و استاندار شد نباید کار اقتصادی کند، نباید کارخانه و شرکت داشته باشد، گفت: نتیجه عدم توجه به این موضوع می‌شود آنچه امروز می‌بینیم.

وی بیان کرد: همان موقع که در مجلس برخی عنوان کردند که باید رئیس جمهور را برداریم و ...، اولین کسی که علیه این موضوع نطق و سخنرانی داشت من بودم.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یارانه ۵۰ هزار میلیاردی دولت به ارز ۴۲۰۰ تومانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..