تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتبال امید ایران - کره شمالی/ تقابل شاگردان کرانچار با نوادگان طوفان زرد آسیا

تیم ملی فوتبال امید ایران - کره شمالی/ شاگردان کرانچار مقابل نائب قهرمانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که با هدایت زلاتکو کرانچار تلاش می کند تا پس از 44 سال طلسم نرفتن به المپیک را بشکند، با تیم زیر 21 ساله ها و بدون حضور 3 بازیکن بزرگسال در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 حضور دارد و پس از تساوی با عربستان سعودی باید به مصاف کره شمالی برود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

ایران در کنار چهار قهرمانی در بازی های آسیایی در سال های ۱۹۷۴، ۱۹۹۰، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲، رتبه سومی بازی های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه قطر را هم در کارنامه دارد اما مهم ترین افتخار کره ای ها در بازی های آسیایی، نایب قهرمانی 2014 اینچئون کره جنوبی است.

ایرانی ها در بازی با سعودی ها با ترکیب مهدی امینی، محمد مسلمی پور، محمد آقاجان پور، علیرضا آرتا، یونس دلفی، محمد امین اسدی، مهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی، مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق پور و  عارف آغاسی به مصاف شاگردان سعد علی الشهری رفتند و هرچند عملکرد به نسبت خوبی داشتند اما مقابل آنها به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در آن مسابقه، محمد امین اسدی، مهاجم جوان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس مصدوم شد و در دقیقه 43 جای خود را به امیر روستایی داد. هر چند به نظر می رسد، مصدومیت مهاجم نوک تیم ملی جدی نباشد و با صلاحدید کادر فنی می تواند مقابل کره شمالی بازی کند.

در دیگر دیدار گروه ششم ( F ) هم تقابل میانمار با کره به تساوی یک بر یک رسید تا چهار تیم این گروه یک امتیازی و با تفاضل گل صفر باشند.

تیم ملی امید تا پیش از آغاز بازی های آسیایی در سه دیدار تدارکاتی بین المللی به میدان رفت که حاصل آن یک برد و یک باخت مقابل عراق و یک شکست برابر چین بوده است. البته هر ۲ تیم در بازی با ایران از نفرات زیر ۲۳ سال در ترکیب شان استفاده کردند و حتی عراقی ها از بازیکنانی بهره بردند که سن آنها بالاتر از رده سنی امید بود و حالا با احتساب دیدار با عربستان، یوزهای جوان در 4 بازی اخیر تنها به یک برد رسیده اند که می تواند نکته جالبی باشد.

در سویی دیگر، کره شمالی با هدایت جی سونگ یو 45 ساله قرار دارد. این مربی علاقه زیادی به سیستم 4-4-2 دارد و در مسابقات گذشته با این ترکیب بازی کرده است. کره شمالی بر خلاف ایران که با تیم زیر 21 ساله ها در جاکارتا حضور دارد با زیر 23 ساله ها و استفاده از 3 سهمیه بزرگسالان مسابقات بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آمده است تا بتواند با شکست طلسم 4 سال گذشته به قهرمانی دست یابد.

از ستاره های این تیم می توان به یانگ کوک چول ( مدافع )،  کیم یو سانگ ( مهاجم ) و کانگ کوک چول ( مدافع ) اشاره کرد. این 3 بازیکن سابقه حضور در تیم بزرگسالان کره شمالی را دارند و در بازی مقابل میانمار ، یانگ موفق شد گلزنی کند.

یانگ کوک چول 24 ساله در تیم هوآوول کره شمالی بازی می کند و از سال 2012 عضو تیم اصلی کشورش هم است. در 6 سال گذشته این بازیکن 33 بازی ملی انجام داده و موفق به زدن 3 گل ملی شده است. او در تیم نائب قهرمان سال 2014 اینچئون کره جنوبی بود و در صدد است تا پس از 4 سال به قهرمانی برسد.

چول 3 گل ملی خود را مقابل فیلیپین، تاجیکستان و ازبکستان به ثمر رسانده است.

دیگر ستاره تیم جی سونگ یو، کیم یو سانگ است. مهاجم 23 ساله ای که در ( آپریل 25 ) بازی می کند و در 6 بازی باشگاهی موفق به زدن 9 گل شده است. او از سال 2016 در تیم ملی اصلی کره شمالی بازی می کند و در 12 بازی 7 گل زده است که از مهم ترین گل های آن می توان به لبنان، قطر و مالزی اشاره کرد. 

کانگ کوک چول، مدافع 18 ساله تیم کره شمالی پدیده فوتبال این کشور است. این بازیکن در دیدار با میانمار 78 دقیقه بازی کرد و در تیم بزرگسالان هم سابقه 9 بازی ملی در 2 سال گذشته را دارد. 

کاپیتان این تیم هم سونگ کیم سونگ است.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل کره شمالی:

مهدی امینی، محمد مسلمی پور، محمد آقاجان پور، علیرضا آرتا، عارف آغاسی، مهدی مهدیخانی، محمد سلطانی مهر، یونس دلفی، محمدرضا آزادی، مهدی قائدی و امیر روستایی

دیدار تیم های ایران و کره شمالی، فردا ( جمعه ) از ساعت 13:30 در ورزشگاه ویباوا موکتی 28 هزار نفری برگزار خواهد شد و در دیگر دیدار عربستان با میانمار بازی می کند.

بیشتر بخوانید: 

امید ایران صفر - امید عربستان صفر/ مدعیان صعود به یک امتیاز رضایت دادند

چه کسی مانع انتقال ملی پوش ایران به تیم پرافتخار هلندی شد ؟

انتهای پیام/

پیش بازی دیدار تیم های امید ایران و کره شمالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتبال امید ایران - کره شمالی/ تقابل شاگردان کرانچار با نوادگان طوفان زرد آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..