تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولیسو، پاوارد را به بایرن خواهد برد؟

ورزش سه: بنجامین پاوارد ستاره‌ی ملی‌پوش فرانسوی در جام جهانی روسیه یکی از پدیده‌های جوان قهرمان جام بود. او و کورنتین تولیسو، ستاره‌های بوندس‌لیگایی فرانسه در جام جهانی بودند.

پدیده‌ی جوان فرانسوی‌ای که با اینکه در روسیه در پستی به غیر از پست تخصصی‌اش، در پست دفاع وسط بازی می‌کرد اما خوش درخشید و یکی از زیباترین گل‌های جام جهانی را به نام خود ثبت کرد.

حتی قبل از به پایان رسیدن جام جهانی، شایعات زیادی درباره‌ی پیوستن پاوارد از باشگاهش اشتوتگارت به بایرن مونیخ مطرح بود. روزنامه‌ی بیلد حالا مدعی شده که او نه امسال بلکه در فصل 2019/2020 به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

روزنامه‌ی بیلد آلمان در گزارشی معتقد است با وجود شایعات مطرح شده درباره‌ی تلاش تولیسو، بازیکن بایرن، برای متقاعد کردن پاوارد برای پیوستن به باشگاه بزرگ باواریایی، پاوارد با این انتقال موافقت نکرده است. تولیسو درباره‌ی این موضوع به بیلد گفت:" ما درباره‌ی شایعات مطرح‌شده راجع به پیوستن او به بایرن با هم شوخی می‌کردیم. ولی راستش را بخواهید نمی‌دانم او بالاخره به بایرن خواهد آمد یا نه. به من که در این باره چیزی نگفته".

در رابطه‌ی نزدیک و صمیمی پاوارد و تولیسو شکی نیست اما باید منتظر ماند و دید این دو فوتبالیست جوان فرانسوی علاوه بر تیم ملی، در سطح باشگاهی هم با یکدیگر همبازی خواهند شد ؟ در گزارش بیلد به این موضوع هم اشاره شده که اشتوتگارت قصد دارد پاوارد را به هر قیمت شده در تیم خود نگه دارد.

مایکل رشکه، عضو هیات‌مدیره‌ی باشگاه اشتوتگارت به بیلد گفت که پاوارد می‌خواهد یک سال دیگر در اشتوتگارت بماند. با اینکه معلوم نیست در نهایت پاوارد امسال به مونیخ خواهد رفت یا سال آینده ولی شکی نیست که آینده‌ی این جوان بااستعداد فرانسوی در این شهر رقم خواهد خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولیسو، پاوارد را به بایرن خواهد برد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..