تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیطره موقت سونی بر بازار دوربین های بدون آینه

سونی که در حوزه‌ی دوربین‌های دیجیتال توفیق چندانی نداشته، توانسته است با دوربین‌های بدون‌آینه‌ی خود توجه حرفه‌ای‌ها را جلب کند.

در رقابتی که بین برترین‌های صنعت عکاسی یعنی کانن، نیکون و سونی در جریان است، اخیرا سونی موفق شده توجه بیشتری را به خود جلب کند.

بلومبرگ به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که در آن از احیای سونی به‌واسطه‌ی دوربین‌های بدون‌آینه‌ی آن سخن گفته و اذعان داشته است که سونی در حال جلب توجه عکاسان حرفه‌ای است.

سونی موفق شده است در رقابت دوربین‌های بدون‌آینه، به‌لطف دوربین‌های بدون‌آینه‌ی فول فریمی که عرضه کرد، از کانن و نیکون به‌میزان قابل‌توجهی پیشی بگیرد. دو شرکت یادشده بیشتر ترجیح دادند تمرکز خود را بر بازار محدود دوربین‌های DSLR بگذارند و درنتیجه، سونی تقریبا بازار ۳.۲ میلیارد دلاری تجهیزات عکاسی حرفه‌ای را به کانن و نیکون واگذار کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

با این وجود، این واگذاری به کندی اتفاق می‌افتد؛ چرا که عکاسان حرفه‌ای کاربران وفاداری هستند که ترجیح می‌دهند از تجهیزات نام‌آشنایی که کیفیت آن‌ها اثبات شده است استفاده کنند. همچنین، لنزهای قابل‌تغییر که هزینه‌ی زیادی هم در بر دارند، بخش دیگری از وابستگی این کاربران به برندی خاص است.

برخی کاربران حرفه‌ای از این گلایه دارند که سونی در عرضه‌ی لنزهای جدید سستی به خرج می‌دهد و از این جهت نسبت به پشتیبانی کاربری در مقایسه با کانن و نیکون عملکرد ضعیف‌تری دارد.

Sony سخت در تلاش است که هم در عرضه‌ی لنزهای جدید و هم بهبود تجهیزات موجود عملکرد بهتری داشته باشد. نیرویوکی ماتسوشیتا، مدیر برنامه‌ریزی محصولات سونی می‌گوید: «ما از ابتدا می‌دانستیم که دوربین‌های سونی توجه حرفه‌ای‌ها را جلب خواهد کرد.»

Sony Alpha NEX-5

به گزارش بلومبرگ، تمرکز سونی بر ساخت سنسور تصویر و سیطره بر این بازار باعث افزایش سود این شرکت شده است و آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که در حوزه‌ی دوربین نیز در سه سال آینده به افزایش ۴۰ درصدی سود عملیاتی دست پیدا کنند. شرکت ژاپنی، سه ماه پیش نیز اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ به برند برتر در حوزه‌ی عکاسی تبدیل شود.

با این وجود، ادامه‌ی موفقیت سونی در بازار دوربین‌های بدون‌آینه وابسته به عملکرد نیکون و کانن در این حوزه است‌. نیکون دوربین بدون‌آینه و فول‌فریم خود را اول شهریور رونمایی می‌کند و بر اساس شایعات، کانن نیز با فاصله‌ی کمی پس از آن محصول جدید خود در این حوزه را معرفی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیطره موقت سونی بر بازار دوربین های بدون آینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..