تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل و واتساپ برای پشتیبان‌گیری نامحدود پیام‌ها در گوگل درایو همکاری می‌کنند

به‌لطف همکاری گوگل و واتساپ، ۲۱ آبان امسال پشتیبان‌گیری پیام‌ها در گوگل درایو به‌صورت نامحدود و رایگان انجام خواهد شد.

برعکس کشور ما، واتساپ در اکثر کشورهای جهان از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر پیام‌رسان‌ها برخوردار است. طبق آخرین گزارشات، آمار کاربران این پیام‌رسان از ۱ میلیارد نفر فراتر رفته و این آمار روز به روز بیشتر می‌شود.

تاکنون کاربران این پیام‌رسان حجم محدودی برای پشتیبان‌گیری در گوگل درایو داشتند؛ اما برطبق اعلام فیسبوک به‌عنوان شرکت مادرِ واتساپ، از تایخ ۲۱ آبان‌ماه امسال، پشتیبان‌گیری پیام‌ها و داده‌های کاربران واتساپ در گوگل درایو به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و هیچگونه محدودیت حجمی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

علاوه بر مورد فوق، واتساپ اعلام کرده که تمام‌ فایل‌های پشتیبانی که بیش‌از یک‌سال از آخرین به‌روزرسانی آن‌ها زمان می‌گذرد، به صورت خودکار از گوگل درایو حذف خواهند شد؛ بنابراین اگر داده‌ی مهمی در بین این فایل‌ها دارید، بهتر از هرچه زودتر برای پشتیبان‌گیری از آن‌ها به‌صورت دستی اقدام کنید.

برای پشتیبان‌گیری باید ابتدا از بخش منو به تنظیمات وارد شوید و سپس از قسمت چت‌ها، گزینه‌ی Chat Backup و سپس Back up to Google Drive را انتخاب کنید.

خوب است بدانید که پیام‌ها و محتوای چندرسانه‌ای که توسط گوگل درایو پشتیبان‌گیری می‌شوند، از رمزنگاری مبدأ تا مقصد واتساپ بهره نخواهند برد؛ بنابراین اگر در بین داده‌هایتان، اطلاع مهمی وجود دارد، بهتر است آن‌ها در مکانی دیگر نگاه‌داری کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل و واتساپ برای پشتیبان‌گیری نامحدود پیام‌ها در گوگل درایو همکاری می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..