تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتار شدن عروس و داماد در سیل! +فیلم

گرفتار شدن عروس در سیل ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاری شدن سیل در منطقه "برگن" در ایالت نیوجرسی آمریکا بسیاری از ساکنان محلی را غافلگیر کرد. در این سیل که شنبه شب به راه افتاد اغلب خیابان ها و مکان های اصلی شهر در محاصره قرار گرفت.

اما ظاهرا وقوع این سیل شدید نیز نتوانست در اراده یک عروس و داماد جوان برای برگزاری جشن عروسی خللی وارد کند. آنها با وجود سیل شدید تصمیم گرفتند تا مراسم عروسی خود را برگزار کنند. در ویدئوی جالبی که توسط پلیس منتشر شده است عروس و داماد جوان را در حالی که در یکی از خیابان های سیل زده گرفتار شده اند نشان می دهد. پس از گرفتار شدن خودروی آنها در خیابان، عروس از قسمت سان روف خودرو خارج می شود و با کمک ماموران پلیس به همراه همسرش در محل برگزاری جشن عروسی حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: جشن عروسی که وسط سیل برگزار شد! +فیلم 

پلیس محلی آمریکا با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک نوشت : " بدون تردید جشن عروسی این زوج آنطور که آنها برنامه ریزی کرده بودند پیش نرفت اما می خواهیم ضمن شادباش به این زوج جوان برای آنها در تمام لحظات زندگی شان آرزوی خوشبختی داشته باشیم."

انتهای پیام/

برگزارس مراسم عروسی حین وقوع سیل!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتار شدن عروس و داماد در سیل! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..