تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف شدید راننده حین تست ماشین برای خرید! +فیلم

تصادف شدید حین تست ماشین برای خرید ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن جوانی که پیش از خرید یک خودروی BMW X1 قصد تست آن را داشت حادثه آفرید. این زن که در محوطه بیرون نمایشگاه در حال تست خودرو بود ناگهان در اثر فشار دادن پدال گاز به جای پدال ترمز وارد نمایشگاه شد و  صحنه ای هولناک را رقم زد. ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد که خودروی BMW با شکستن درب شیشه ای نمایشگاه وارد سالن می شود و ابتدا به کانتر و سپس به دیوار  آن برخورد می کند و در ادامه متوقف می شود.

بیشتر بخوانید: لحظه بلعیده شدن پای دختر خردسال توسط پله برقی +فیلم 

در این حادثه به هیچ یک از کارمندان نمایشگاه و همچنین مشتریان حاضر در سالن آسیبی وارد نشد. پس از این حادثه این زن درباره علت این حادثه گفت که به جای قرار دادن پای خود روی پدال ترمز، آن را روی پدال گاز قرار داده بود. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنت جالبی نوشت : " ظاهرا این راننده زن نخستین آپشنی را که در این خودروی گرانقیمت مورد تست قرار داد ایربگ آن بود که به خوبی عمل کرد."

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 11 آگوست و در منطقه "گوآنژوی" چین رخ داد.

انتهای پیام/

لحظه ورود ناگهانی خودرو به داخل نمایشگاه خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف شدید راننده حین تست ماشین برای خرید! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..