تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصابت صاعقه پسر نوجوان را به کما فرستاد! +فیلم

لحظه هولناک اصابت صاعقه به پسر نوجوان + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه هولناک اصابت صاعقه به یک پسر نوجوان آمریکایی را به تصویر می کشد. "جوسیا ویدمن"، 13 ساله هنگامی که با دوستش در منطقه "ال میراژ" در ایالت آریزونا در راه بازگشت به منزل بودند مورد اصابت یک صاعقه قرار گرفت. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است نشان می دهد که جوسیا پس از برخورد صاعقه به هوا پرتاب می شود و سپس با پشت روی زمین فرود می آید.

این نوجوان که کاملا بیهوش شده بود بلافصله به یک بیمارستان کودکان در شهر فینیکس منتقل شد و سه روز را در حالت کما گذراند. جوسیا که دچار سوختگی از ناحیه پا و همچنین از تا حدودی از دست دادن حافظه کوتاه مدت شده است اکنون بهوش آمده و در بیمارستان بسر می برد. بنا به گفته پزشکان او نیاز به 2 هفته استراحت مطلق دارد.

ویلیام ویدمن، پدر 45 ساله جوسیا در این باره گفت : " صاعقه به تخته اسکیتی که در دست پسرم بود اصابت کرد اما این تخته اسکیت به عنوان نوعی سپر نیز عمل کرد چون بخش چوبی آن در دست جوسیا بود."

گفتنی است؛ خانواده این پسر نوجوان جمع آوری هزینه های بیمارستان فرزند خود را به صورت اینترنتی آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

لحظه هولناک اصابت صاعقه به پسر نوجوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصابت صاعقه پسر نوجوان را به کما فرستاد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..