تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود MAX AppLock – Fingerprint lock, Privacy guard Pro 1.2.8 – برنامه پر امکانات حفاظت از حریم شخصی اندروید !

دانلود امروز 27+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.2.8

دوست داشتن 2

MAX AppLock – Fingerprint lock, Privacy guard v1.2.8 [Pro] – اپلیکیشن پر امکانات حفاظت از حریم شخصی اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 11.99 دلار تقدیم شما کاربران محترم

اولین مسئله ای که تمامی کاربران دستگاه های هوشمند به دنبال آن هستند برقراری امنیت اطلاعاتشان می باشد. راه های مختلفی برای محافظت هر نوع فایل و یا اطلاعات خاصی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها را می توان ابزار های جانبی دانست که کمک شایانی در شناسایی دسترسی های غیر مجاز می کنند. MAX AppLock – Fingerprint lock, Privacy guard Pro Unlocked عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای محافظت از حریم شخصی اندروید می باشد که توسط استودیو ONE App Ltd توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن یک سیستم خاص کمک می کند به سادگی هر چه تمام تر اپ های خصوصی را قفل کرده و هر گونه دسترسی را به آسانی قطع کنید. در هنگام قفل بودن برنامه اگر کسی اقدام به وارد کردن اشتباه الگو نماید از آن یک تصویر سلفی گرفته می شود و در حافظه نگهداری می شود تا در زمانی مناسب بتوانید افراد نفوذگر را شناسایی نمایید. از دیگر امکانات موجود در این اپ هوشمند می تواند محیط امن را نام برد که با وارد کردن تصاویر و یا فایل هایتان به آن تمامیشان از حافظه محو شده و دیگر کسی نخواهد توانست مشاهده شان کند. بهتر است این اپلیکیشن فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MAX AppLock – Fingerprint lock, Privacy guard اندروید :

قفل کردن برنامه های دلخواه خود به وسیله رمز عبور، الگو و یا اثر انگشت ثبت تصویر از افرادی که اقدام به ورود غیر مجاز می کنند محافظت از تصاویر و فایل های ویدئویی خود در محیطی امن مدیریت حرفه ای برنامه های دلخواه خود مخفی کردن اعلان های ناخواسته و مهم سیستم کنترل فرزندان برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز سیستم بهینه سازی سرعت اسمارت فون

اپلیکیشن MAX AppLock – Fingerprint lock, Privacy guard با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.2.8 :

* برطرف سازی مشکل ثبات برنامه

MAX AppLock - Fingerprint lock, Privacy guard Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود MAX AppLock – Fingerprint lock, Privacy guard Pro 1.2.8 – برنامه پر امکانات حفاظت از حریم شخصی اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..