تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ­شمار غرق شدگان در تابستان سال جاری میلادی در فرانسه

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري رويترز؛ بر اساس پژوهش و تحقیقی که مرکز سلامت عمومی فرانسه منتشر کرده است در تابستان سال جاری میلادی، تعداد افرادی که در دریا غرق شده اند نسبت به مدت مشابه در سال دو هزار و پانزده میلادی به شدت افزایش یافته است.

طبق این تحقیق، در فاصله زمانی بین اول ژوئن و نهم اوت دو هزار و هیجده میلادی، هزار و هفتصد و پنجاه و هشت نفر در بیمارستان های فرانسه بستری شده اند که سیصد و هفتاد و سه نفر مشتمل بر بیست و یک درصد از این افراد جان باخته اند. همچنین نسبت به مدت مشابه در سال دو هزار و پانزده میلادی، تعداد افرادی که در بیمارستان بستری شده اند هشتصد و پنجاه و هشت نفر بوده اند که نزدیک به سیصد و بیست و نه نفر از آنان مرده اند.

مرکز سلامت عمومی فرانسه درباره علت افزایش شمار غرق شدگان توضیح داد که این افزایش تا حدودی به دلیل مناسب بودن شرایط آب و هوایی از نظر دما و نور آفتاب به ویژه شرایط مطلوب بودن برای شنا بوده است. این شرایط تا حدودی از طریق بهبود سیستم مراقبت بر غرق شدگی قابل کنترل است.

از مجموع هزار و هفتصد و پنجاه و هشت نفری که در بیمارستان بستری شده اند، نهصد و دو نفر به صورت اتفاقی دچار غرق شدگی شده اند، ولی هشتاد و چهار نفر به طور عمدی خود را غرق کرده اند.

هنوز علت غرق شدن هفتصد و هفتاد و دو نفر دیگر مشخص نیست و تحقیقات در این خصوص در حال انجام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ­شمار غرق شدگان در تابستان سال جاری میلادی در فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..